Google این امکان را برای هر کسی فراهم کرده است که بتواند با تبلیغات برخیزد و کار کند و وب سایت های خود را فوراً در هر زمان تبلیغ کند. که عالی است. اما همچنین معمولاً به قیمت هدر رفتن کلیک و در نهایت پول شما است. به عنوان کارشناسان بازاریابی دیجیتال می دانیم که دستیابی به بیشترین استفاده از منابع ما یک هدف اصلی بازاریابی آنلاین موثر است.

دیجیتال

اما ، چگونه می توانید مطمئن باشید که بودجه خود را با تنظیمات ناکارآمد کمپین AdWords هدر نمی دهید؟

این نکات به شما کمک می کند تا حساب AdWords خود را بهتر مدیریت کنید ، عملکرد خود را بهبود بخشید ، در هر کلیک و تبدیل به صرفه جویی کنید و در نهایت از تبلیغات AdWords بیشتر کسب کنید.

استفاده از ویرایشگر AdWords

اگرچه این یک نکته مستقیم برای بهینه سازی حساب AdWords شما نیست ، اما من توصیه می کنم از نرم افزار دسک تاپ Google ، ویرایشگر AdWords استفاده کنید زیرا می تواند با بهینه سازی PPC خود زمان زیادی را برای شما ذخیره کند.

AdWords Editor همچنین به شما امکان می دهد متن را ویرایش گسترده (جایگزینی متن ، متن اضافه یا افزودنی) و تنظیم پیشنهادات با استفاده از قوانین چند برابر کنید. برخی از ابزارهای اضافی ساخته شده به شما امکان می دهد کلمات کلیدی تکراری و کلمات کلیدی گروه را بر اساس موضوع پیدا کنید ، و به ایجاد یک حساب AdWords کاملاً بهینه شده کمک می کنید.

ساختار حساب

مانند سئو ، اهمیت ساختار خوب در حساب های AdWords نیز صدق می کند. با استفاده از وب سایت خود به عنوان یک نقطه شروع ، سعی کنید کمپین های خود را بر اساس دسته بندی محصولات یا خدمات خود تنظیم کنید یا کمپین هایی را در مورد آنچه می خواهید برای اولویت بندی آنها به عنوان سودآورترین محصولات ایجاد کنید ، ایجاد کنید. این امر به شما امکان می دهد تا براساس میزان بازده مورد انتظار آن گروه از محصولات یا خدمات ، بودجه را به هر کمپین اختصاص دهید.

آگاه باشید که هرچه تعداد مبارزات انتخاباتی بیشتری داشته باشید ، می توانید زمان بیشتری را برای تنظیم تقسیم بودجه خود بین آنها اختصاص دهید ، مگر اینکه از ابزار بودجه مشترک استفاده کنید.

اگر کشورهای مختلفی را هدف قرار می دهید ، باید برای هر کشور و / یا زبانی هدفمند نیز کمپین های مختلفی تنظیم کنید. توصیه می شود در هر کمپین یک کشور واحد را هدف قرار دهید ، زیرا رفتار کاربر بین هر کشور / زبان تفاوت قابل توجهی خواهد داشت.

توجه داشته باشید که تنظیم مکانها و زبانهای هدف فقط در سطح کمپین قابل انجام است.

اگرچه نامهایی که به کمپین ها و گروه های تبلیغاتی خود اختصاص می دهید هیچ تاثیری در عملکرد حساب نمی گذارد ، اما وقتی صحبت از مدیریت گروه های تبلیغی است ، باید در مورد نامگذاری باهوش باشید.

باهوش

برای اکثر حساب ها معمولاً کافی است گروه های تبلیغاتی را بر اساس کلمات کلیدی هدف ، مانند: “کامل کوه های سوسپانسیون کوهستان” نامگذاری کنید. همچنین ممکن است بخواهید مناطق “محصولات” را بر اساس زیر گروه “گروه بندی کنید”: “Bikes Mountain – Bikes Mountain suspension Full”. با این حال ، هدف اصلی در اینجا کمک به شما برای یافتن سریع Ad Ad Group مربوطه است که امکان بهینه سازی سریعتر حساب را فراهم می آورد.

همچنین ، هنگام ساختن یا گسترش حساب AdWords خود ، مهم است که شما به اندازه زمان مجاز خود دانه بندی کنید. هدف از گروه تبلیغاتی برای هر عبارت خاص برای کلمات کلیدی این امکان را برای شما ایجاد می کند تا تبلیغات بسیار هدفمند ایجاد کنید که عملکرد بهتری نسبت به تبلیغاتی داشته باشد که انواع کلمات کلیدی را هدف قرار می دهد.

متن تبلیغ

شما می توانید از طریق بهینه سازی متن تبلیغ ، نرخ کلیک خود را به شدت تحت تأثیر قرار دهید. افزون بر این ، متن تبلیغ نیز به نمره کیفیت شما کمک می کند ، بنابراین AdRank را بهبود می بخشید و هزینه ای را که برای یک کلیک در آن موقعیت پرداخت می کنید ، کاهش می دهد.

یک راه عالی برای برجسته کردن آگهی شما از جمع ، برجسته کردن USP ها یا قیمت گذاری شما در متن تبلیغ است. من همچنین توصیه می کنم از یک تماس مناسب برای اقدام برای تحریک کاربران استفاده کنید تا روی تبلیغ شما کلیک کنند. این برگه تقلب از Lunametrics کلمات زیادی (با تعداد کاراکترها) ارائه می دهد که می توانند به عنوان یک فراخوان به عمل ، مطابق با دستورالعمل های AdWords استفاده شوند.

قیمت

وقتی تبلیغ را نوشتید و تست کردید و عملکرد خوبی داشت ، باید پیشرفت های خود را ادامه دهید. هرگز آزمایش تقسیم تبلیغات خود را متوقف نکنید. حتی اگر فقط اضافه یا حذف کامل ایستگاه ها و آزمایش کلمات با سرمایه های مختلف انجام شود ، این امر می تواند تفاوت بزرگی را برای CTR ها ایجاد کند.

برای برخی از ایده های عالی آزمایش اسپلیت برای نسخه تبلیغ خود می توانید این Infographic را از Avalaunch Media بررسی کنید.

ایده

امتیاز کیفیت

بهینه سازی نمره کیفیت شما نیز در کاهش هزینه های هر کلیک کمک زیادی می کند ، بنابراین می توانید بودجه زیادی را پس انداز کنید.

همانطور که ممکن است بدانید ، امتیاز کیفیت از عوامل مختلفی تشکیل شده است. کلمات کلیدی ، متن تبلیغ و کیفیت صفحه فرود. بنابراین شما باید هر یک از این عوامل را بهینه کنید:

     

  • کلمه کلیدی QS را می توان با شروع یک CTR خوب از روز اول حساب کاربری یا کمپین زنده خود بهبود بخشید.
  •  

  • اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مطابقت با برنده آسان ، که احتمالاً در ابتدا عملکرد خوبی دارند ، اضافه کنید.
  •  

  • برای کنترل بیشتر نسخه ، کلمات کلیدی مربوط به بازی گسترده را اضافه کنیدVance و CTR.
  •  

  • برای بدست آوردن آن مقام های بالاتر و ایجاد موقعیت متوسط ​​خوب ، پیشنهادات تهاجمی داشته باشید.
  •  

  • برای بهبود امتیاز کیفیت سطح آگهی از برنامه های افزودنی آگهی ، درج کلمه کلیدی پویا و آزمون تقسیم استفاده کنید. >
     
  • نشانی اینترنتی نمایش یک فضای با ارزش برای اضافه کردن کلمات کلیدی و ارتباط بیشتر است.
  •  

  • امتیاز کیفیت در سطح حساب ثبت می شود و کل تاریخچه عملکرد حساب در نظر گرفته می شود. حتی اگر از یک حساب AdWords با نام تجاری جدید استفاده کنید ، دامنه تبلیغی شما دارای سابقه مرتبط با آن خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که برای ارتقاء عملکرد حساب و مکانهای هدف به بهترین شکل ممکن ، یک کمپین برند دارید.
  •  

  • برای بهینه سازی صفحه QS اطمینان حاصل کنید که نرخ گزاف گویی کم است و زمان مناسب در صفحه خوب است.
  •  

  • سرعت صفحه نیز عاملی است که سرعت سایت خود را بطور مرتب تست کنید.
  •  

  • محتوا را با انتظارات کاربر مطابقت دهید و مطمئن شوید که به نسخه تبلیغ شما مربوط است. محتوا باید منحصر به فرد باشد تا ارزش بیشتری داشته باشد.

اتوماسیون و اسکریپت

بررسی های تکراری و وظایف AdWords خود را با اتوماسیون AdWords سرعت دهید. دکمه کشویی Automate را می توان در اکثر تب های AdWords یافت: کمپین ها ، گروه های تبلیغاتی ، تبلیغات ، کلمات کلیدی ، مخاطبان ، شبکه نمایش.

 

  • تغییر بودجه روزانه ، حداکثر CPC پیش فرض گروه تبلیغاتی. پیشنهادات CPC
  •  

  • مکث / فعال کردن کمپین ها ، گروه های تبلیغاتی ، کلمات کلیدی ، تبلیغات ، مخاطبان
  •  

  • افزایش پیشنهادات به بالای صفحه CPC
  •  

  • افزایش پیشنهادات به صفحه اول CPC
  •  

  • ارسال ایمیل
  • اتوماسیون ساده برای کارهای عادی عالی است ، اما اگر می خواهید سفارشی سازی بیشتری را هنگام اتوماسیون وظایف انجام دهید ، چه سفارشی سازی می کنید؟ خوشبختانه AdWords Scriptts روشی برای نوشتن شرایط و قوانین خود ارائه می دهد. اسکریپت ها حتی می توانند با منابع داده خارجی مانند گوگل Spreadsheets در تعامل باشند و شما را قادر می سازد تا گزارشگری و همچنین کارهای بهینه سازی حساب را خودکار کنید.

    نگران نباشید ، لازم نیست یک برنامه نویس باتجربه جاوا اسکریپت باشید تا از AdWords Scriptts استفاده کنید. می توانید بسیاری از اسکریپت های موجود را برای کپی و چسباندن در حساب خود از سایت هایی مانند FreeAdWordsScripts.com یا بایگانی اسکریپت AdWords خود گوگل پیدا کنید. همچنین برای توضیحات و کد به گالری راه حل های AdWords Scriptts گوگل مراجعه کنید تا توضیحات و کد را برای کمک به شما در تغییر گزارش ، هشدارها ، مناقصه و حساب دریافت کنید.

    راه حل

    برنامه ریزی

    برنامه ریزی

    برنامه ریزی AdWords به شما امکان می دهد تبلیغات خود را فقط هنگامی اجرا کنید که بازدید کنندگان شما به احتمال زیاد بودجه شما را تبدیل و ذخیره کنند.

    توصیه می کنم برنامه AdWords خود را بر اساس عملکرد گذشته تنظیم کنید. می توانید این داده ها را در برگه Dimensions یا در تنظیمات> برنامه تبلیغات> جزئیات برنامه مشاهده کنید. همچنین ، من تبلیغات را در بازه های زمانی اجرا نمی کنم که در گذشته مشاهده نکرده باشید (مگر اینکه در کل تعداد کمی تبدیل داشته باشید). مخاطبان اصلی شما باید در ساعات مشخصی از روز آنلاین باشند.
    و همچنین تعیین ساعتی که تبلیغات شما فعال است یا خیر ، می توانید تنظیم کنید که پیشنهاد را برای فشار دادن عملکرد آگهی خود در هنگام تبدیل شدن به احتمال زیاد تنظیم کنید. فقط کافی است ضربدر پیشنهاد را برای آن دوره زمانی وارد کنید ، به عنوان مثال ۵٪ از پیشنهاد فعلی شما ۵، است ، به این معنی که برای آن دوره پیشنهاد حداکثر شما به ٫ ۵ ٫ ۲۵ ٫ افزایش یافته است

    از آنجا که کمپین های AdWords پیشرفته راه اندازی شده است ، دستگاه های رومیزی و قرص در همان دستگاه هدف ترکیب شده اند ، در حالی که می توان تلفن های همراه به طور جداگانه هدف قرار گرفت. شما می توانید عملکرد کمپین های خود را در هر دستگاه مشاهده کنید ، اما باید عملکرد دستگاه های تلفن همراه را نیز از این امر حذف کنید که عملکرد مناسب نیست یا فقط نمی خواهید در موبایل ظاهر شوید.

    موبایل

    به جای هدف قرار دادن تلفن های موبایل یا نه ، این ایده خوبی است که از تنظیم پیشنهاد برای دستگاه های تلفن همراه استفاده کنید تا بسته به عملکرد نسبی کمپین های خود در تلفن همراه ، کنترل کنید که چه مقدار اضافی یا کمتر می خواهید پیشنهاد دهید. به عنوان مثال ، اگر کمپین های شما در جستجوی دسک تاپ و رایانه لوحی در موقعیت های برتر قرار دارند اما خارج از موقعیت تبلیغی برتر در تلفن های همراه هستند ، ممکن است بخواهید تنظیمات پیشنهاد را برای دستگاه های تلفن همراه در آن کمپین افزایش دهید. اگر تبلیغات شما همیشه در موقعیت های برتر در تلفن همراه نشان داده می شود ، می توانید تنظیم قیمت را کمی پایین تر برای کنترل هزینه های احتمالی تنظیم کنید.

    تنظیم پیشنهاد قیمت موقعیت مکانی

    مانند تنظیمات برنامه و پیشنهادات دستگاه ، می توانید عملکرد تبلیغات خود را در مناطق مختلف مختلف در محل اصلی هدف خود مرور کرده و پیشنهادات را افزایش داده و یا کاهش دهید تا عملکرد در این مناطق عملکرد بهینه شود.

    یا با رفتن به برگه Dimensions و مکانهای کاربر یا تنظیمات> مکانها> جایی که کاربران شما (پایین کشیدن) بودند می توانید اطلاعات مکان را با جزئیات بیشتری مشاهده کنید.

    در بسیاری از مکانهای بین المللی ، معمولاً فقط می توانید به سطح کشور یا استان / ایالت / کانتی بروید ، اما در ایالات متحده و انگلیس اکنون داده هایی برای مکان های تفصیلی زیر دارید.موارد: شهرستان / ایالت ، شهرداری ، شهر ، کد پستی / کد پستی ، فرودگاه ، منطقه تلویزیون ، محله ، دانشگاه.

    وقتی تحلیل کردید که کدام مکانها عملکرد خوبی دارند ، باید آنها را به لیست مکان هدف خود اضافه کنید. در این لیست می توانید ضریب پیشنهاد را نسبت به میزان عملکرد آنها تنظیم کنید تا امیدوارم عملکرد بیشتر شود.

    برای مکانهایی که با وجود ترافیک خوب تبدیل نشده اند و یا CTR پایینی ندارند که میانگین تبلیغات را پایین می آورد ، این مکان ها را به عنوان موارد استثناء اضافه کنید.

    بازگشت به جواب //

    اگرچه به دور از پوشاندن تمام دامهای پنهان گوگل AdWords نیست ، این نکات باید شما را از بزرگترین و پرهزینه ترین خطاهای تبلیغاتی با گوگل در امان نگه دارد. امیدوارم که این مطلب را مفید پیدا کنید و دوست دارم پیشنهادات و افکار خودتان را در این باره بشنوید ، بنابراین فراموش نکنید که برای به اشتراک بگذارید.