هر مارکی که ارزش این نام را داشته باشد نیاز به جذب مشتری جدید دارد. خرید این شرکت برای رشد شرکت شما و استقرار خود در بازار ضروری است.

بیایید نگاهی دقیق تر به چگونگی تغییر چت بوت ها در نحوه جذب مشاغل مشتریان جدید بپردازیم.

ساده کردن تجربه کاربر

استقبال از مشتریان به محصول شما تا حدودی از بین بردن موانع ورود است. به بیان ساده تر ، احتمالاً مردم راه کمترین مقاومت را طی می کنند.

Chatbots دسترسی آسان به هر دو اطلاعات در مورد و امکان خرید محصولات و خدمات را ارائه می دهد. در اینجا مثالی برای وضوح وجود دارد.

دو نفر در مورد آرایش مورد علاقه جدید خود از طریق پیام رسان فیس بوک صحبت می کنند. یکی از دوستان مارک شما را به دیگری توصیه می کند و علاقه مند است.

بدون داشتن برنامه Facebook Messenger ، با یک چت بابات ، می توانید بابات خود را به پیام ، دریافت اطلاعات و سفارش آرایش سفارش دهید.

کاری که شما انجام داده اید پرش کل قیف فروش است. مصرف کنندگان می توانند فقط با چند پیام به چت شما ، از آگاهی به عمل پرش کنند.

پشتیبانی از محصولات بی نظیر

رسانه های اجتماعی چهره پشتیبانی مشتری را برای همیشه تغییر دادند. شرکت ها توییتر را با آغوش باز پذیرفتند و شروع به برقراری روابط آنلاین با مصرف کنندگان خود کردند.

Chatbots گسترش طبیعی این اتصالات است. در حالی که پشتیبانی رسانه های اجتماعی خط لوله ای از تقاضا را به مشتریان ارائه می دهد ، ربات ها یک قدم جلوتر را می گیرند.

هوش مصنوعی به اندازه کافی پیشرفته است که خدمات chatbot تا حد زیادی از تعامل انسان تقلید می کند. در ساعت ۱۰ شب نمایندگان خدمات مشتری شبانه در خانه شما هستند ، اما یک chatbot نیست.

و حتی اگر chatbot شما نتواند به یک سؤال مشتری پاسخ دهد ، می تواند یک تجسس ارزشمند برای مسئله را به انسان ارائه دهد.

Chatbots می تواند داده ها را به تیم پشتیبانی مشتری شما ارسال کند و مدت زمان لازم برای حل مشکلات را کاهش می دهد.

مشکلات

صرف زمان کمتر برای جمع آوری اطلاعات اولیه مصرف کننده به معنای صرفه جویی بیشتر در هزینه است.

گپ های چت که در وب سایت ها زندگی می کنند ، به طور مشابه با همتایان مبتنی بر پیام رسانی عمل می کنند. با این حال ، ربات موجود در صفحه ، یک پیشنهاد منحصر به فرد برای جذب مشتری را ارائه می دهد.

به جای اینکه افراد را با محتوا یا پیشنهادات جلب کنید ، صفحه های چت صفحه ای به دنبال راحتی و فروش مستقیم هستند.

مشتریانی که از وب سایت شما بازدید می کنند می توانند اطلاعات مربوط به محصول را جمع آوری کرده و در عرض چند ثانیه از بارگیری صفحه شما اقدام به خرید کنند.

این امر به ویژه مهم است ، زیرا ۵۵ درصد از مردم ۱۵ ثانیه یا کمتر در وب سایت شما می گذرانند.

ارائه اطلاعات جذاب و جذاب درباره محصول از طریق chatbot ، افراد را در صفحه فرود شما طولانی تر می کند. صفحات فرود سریع و آسان فقط نرخ تبدیل شما را افزایش می دهند.

اجرای Chatbot شخصی شما

تمام دانش در جهان بدون اجرا بی فایده است. بیایید بررسی کنیم که چگونه کسب و کار شما می تواند سرمایه گذاری در چت بابات را شروع کند.

ایجاد chatbot خود به معنای تقلید از شرکتهایی است که یک ربات موفق ایجاد کرده اند. chatbot کایاک نمونه ای عالی برای جذب مشتری از طریق یک تجربه کاربری ساده است.

ربات در پیام رسان فیس بوک زندگی می کند و یک “نماینده مسافرتی” را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران می توانند از “از کجا باید برای تعطیلات برای کمتر از ۱۰۰۰ دلار استفاده کنم” تا “من به یک هتل در آتلانتا احتیاج دارم” بپرسند.

دلار

بات کایاک به هر سؤالی با توصیه سفر و پیوندهای مربوط به رزرو هتل ، پرواز و غیره پاسخ خواهد داد. مشتریان فقط با جملات از مرحله کسب قیف فروش به مرحله تصمیم گیری حرکت می کنند.

در نظر بگیرید ساخت ربات پیام رسان فیس بوک خود را متناسب با صدای و صدای کسب و کار شما. مسنجر در فیس بوک ادغام می شود و به شما امکان می دهد مشتریان بالقوه را از صفحه فیس بوک خود به سمت chatbot خود هدایت کنید.

گپ های پشتیبانی مشتری بهتر برای زندگی در صفحه مناسب هستند. انتخاب ساده ترین راه حل برای کمک به اجرای این رباتها در وب سایت شما معمولاً ساده ترین است.

راه حل

گرچه دقیقاً مانند رباتهای Facebook Messenger ، این رباتهای پشتیبانی مشتری در صفحه باید متناسب با صدای و صدای شرکت شما باشند. اطمینان حاصل کنید که ربات موجود در صفحه شما با نام تجاری شما چسبیده است.

Chatbots به شما امکان می دهد تا از طریق سهولت استفاده ، پشتیبانی بی نظیر و دسترسی به تقاضا به اطلاعات ، مشتریان را با نام تجاری خود درگیر کنید.

ایجاد مسیری آسان در قیف فروش تضمین می کند که اجرای چت بابات تنها روند بهبود مشتری شما را بهبود می بخشد.