ایجاد ترافیک ارگانیک برای وبلاگ کار ساده ای نیست. شما ساعت ها از وقت و انرژی خود را صرف ایده های محتوا می کنید که به سرعت فراموش می شوند و در بایگانی ها به خاک سپرده می شوند. اما اگر یاد بگیرید که چگونه پست های وبلاگ را که از زمان انتشار نخستین بار ترافیک پایداری ایجاد کرده اند ، به روز کنید ، می توانید شماره های خود را حتی بیشتر کنید.
ایده

یک پست داغ که امروز بازدید شما می کند می تواند به سرعت از رادار بیفتد و از الان شش ماه تاثیر خود را از دست بدهد.

قانون ۸۰/۲۰ را به خاطر دارید؟ این مسئله در مورد وبلاگها نیز صدق می کند زیرا احتمال این وجود ۲۰٪ از پستهای شما ۸۰٪ از ترافیک ارگانیک شما را هدایت می کنند. بنابراین مهم است که “پست های پولی” برتر خود را شناسایی کرده و بدانید چگونه می توانید پست های وبلاگ را به روز کنید که می تواند بیشتر از این ترافیک را به همراه آورد.

چه پست های وبلاگ برترترین ترافیک ارگانیک وبلاگ شما طی سالهای گذشته بوده اند؟ نترسید چندین سال به عقب برگردید و به داده های تحلیل خود از ابتدای وبلاگ خود نگاه کنید. اگر زمان سختی دارید که فقط از شماره های ترافیک استفاده کنید ، به دنبال عوامل دیگری مانند نامزدی ، سهام اجتماعی و لینک های برگشتی باشید.

هنگامی که ۱۰-۱۵ پست برتر خود (یا هر شماره مربوط به شما) را ایجاد کردید که بیشترین ارگانیک شما را ایجاد کرده است ، پس ببینید که محتوای همیشه سبز خوب درباره موضوعاتی که هنوز هم مرتبط هستند امروز است.

انتشار محتوای وبلاگ

کاری که اکنون می خواهید انجام دهید این است که برای بهبود این دیدگاه های ارگانیک و افزایش بازدید از وبلاگ خود ، طرحی را ابداع کنید تا این «پست های پول» به زندگی بازگردد.

چرا این کار می کند؟

از آنجا که با همه مساوی بودن ، شانس رتبه بندی یک پست وبلاگ قدیمی (URL بالغ با ارزش پیوند موجود) بسیار بیشتر از پست های جدید تازه منتشر شده است.

نحوه به روزرسانی پست های وبلاگ:

۱ ٫ بازنویسی مطالب: در درون موضوع باقی بمانید اما به نسخه کپی کنید و دوباره آن را بازنویسی کنید تا حد امکان بدون از دست دادن کلید واژه اصلی خود بازنویسی شود. این به معنی جملات و پاراگرافهای جدید است ، نه فقط کلمات مجدد. ترافیک ارگانیک خوب با نشان دادن جستجوهای مربوطه هدایت می شود و سپس محتوا را که جستجوگر انتظار آن را داشت تحویل داد.

۲ key کلمات کلیدی ثانویه: اگر کلمات کلیدی ثانویه مربوط به موضوع شما هستند که ممکن است قبلاً در آن گنجانده نشده باشد ، نوشتن یک پاراگراف یا دو مورد در اطراف این کلمه کلیدی را در نظر بگیرید. کمی از تحقیقات کلمات کلیدی از قبل می تواند هنگام فکر کردن در مورد چه چیزی به مطالب اضافه شود مفید باشد. اطمینان حاصل کنید که از بهینه سازی دور نمی شوید.

۳ ۳ به روزرسانی تصاویر: این می تواند فرصتی مناسب برای به روزرسانی هرگونه عکس ، تصویر یا عکسهای قدیمی باشد که دیگر مرتبط نیستند. وقتی در مورد چگونگی به روزرسانی پست های وبلاگ فکر می کنید ، مهم است که جزئیاتی از این دست را نیز در نظر بگیرید و در صورت امکان تصاویر با کیفیت بهتری ارائه دهید که نماینده پست های شما باشد.

۴ ۴ عنوان صفحه: عنوان صفحه را به روز کنید تا موضوع را منعکس کنید ، اما کلمات کلیدی اصلی خود را در امان نگه دارید.

۵ data داده های متا: به توضیحات متا نگاهی سریع بیندازید و تصمیم بگیرید که آیا آن را به روز می کند تا بهتر با محتوای جدید هماهنگ شود.

۶ st تمبر زمان: پس از انجام مراحل ۱-۳ ، تاریخ امروز را به روز کنید و دوباره منتشر کنید.

پس از زدن دکمه انتشار ، پست شما به صفحه اول وبلاگ شما منتقل می شود و فرصتی برای تجدید علاقه ، درایو سهام اجتماعی ، نظرات و ایجاد پیوندهای تازه به شما می دهد. باید خیلی سریع ترافیک ارگانیک خود را برای این موشک آسمان آسمانی ببینید.

کاملاً حیاتی است که نشانی اینترنتی پست خود را به هیچ وجه تغییر ندهید. این دقیقاً مانند گذشته بود که باید تمام حقوق صاحبان لینک را حفظ کرده و بر آن پایه ریزی کنیم.

پست های کاندیدای خوب

اکنون که آموختید که چگونه پست های وبلاگ را به روز کنید ، وقت آن است که دریابید که انواع پست ها برای انجام کار ایده آل است. برخی از پست ها وجود دارد که به نظر من نامزدهای فوق العاده مناسبی برای انتشار مجدد هستند. برخی از این موارد عبارتند از:

لیست ها: شاید شما چند سال پیش لیست ۱۰ برتر را نوشتید ، چرا آن را در فهرست ۲۰ بالا گسترش نداده و مجدداً منتشر می کنید؟ یک سال از این پس شما می توانید بیشتر به صدر ۵۰ و گسترش در این پست ادامه دهید. این یک نسخه سریع است و جایگزینی یا گسترش محتوای اصلی بسیار آسان است.

چگونه ، به راهنماها و نحوه دسترسی محصولات و ابزارهای خاص ، کاندیداهای خوبی هستند زیرا محصولات و ویژگیهای آنها تمایل به تغییر دارند و این به شما امکان می دهد تا متناسب با آن محتوا را به روز کنید.

قطعات Opinion: هر پستی که سوالی را ایجاد کند ، مطالب فوق العاده ای برای بازنویسی و انتشار مجدد است. حتی اگر نظر شما در مورد موضوع مقاله تغییر نکرده باشد ، نحوه نزدیک شدن به جواب می تواند کاملاً اصلاح شود.

برنامه بلند مدت برای ترافیک آلی

پس از این تمرین باید بدانید که چگونه پست های برتر وبلاگ خود را که می توانند کاندیداهای قوی برای نشر مجدد برای هدایت ترافیک ارگانیک و دید به وبلاگ خود باشند ، و نحوه به روزرسانی صحیح پست های وبلاگ ، بدون آسیب رساندن به کارهای قبلی خود ، بدانید. با این حال ، پس از انجام این کار فقط یک بار متوقف نشوید. این تاکتیک می تواند بخشی تأثیرگذار در استراتژی محتوای شما باشد و باید در تقویم سرمقاله شما به صورت مداوم برنامه ریزی شود.

برنامه ریزی

نکته مهم اینجاست که به یاد داشته باشید آن پست های ۲۰٪ پولی چیست و مطمئن شوید که آنها هر از گاهی با محتوای تازه به صفحه اول باز می گردند.

Corpobrand by Shark Themes