اینستاگرام در حال حاضر بسیار زیاد است و مارک های موفق مدتهاست که توجهشان را شروع کرده اند.

باور کنید یا نه ، اینستاگرام چیزی بیش از مکانی برای به اشتراک گذاری عکس با دوستانتان نیست. این یک ابزار بازاریابی قدرتمند و یک کانال فروش سودآور است.

این مکان بسیار خوبی برای ایجاد یک حضور اجتماعی و پرورش مخاطبی است که واقعاً با مارک شما درگیر است – و از همه مهمتر – که بیشتر از گذشته به فروش بیشتری تبدیل می شود.

اما چگونه می توانید صفحه کسب و کار اینستاگرام خود را به یک کانال برجسته مارک تجاری تبدیل کنید؟

با استفاده از استراتژی مناسب و برخی از تاکتیک های ساده اما قدرتمند که می توانید پیاده سازی کنید ، برند شما می تواند از دسترسی گسترده اینستاگرام برای ارتباط با مشتریان بالقوه بیشتر از آنچه که تصور می کنید ، استفاده کند.

این تنها موضوع بازاریابی محتوا نیست. همچنین می توانید مستقیماً از اینستاگرام به عنوان کانال فروش استفاده کنید.

بازاریابی محتوا

آیا می خواهید بدانید که چگونه؟

در اینجا لیستی از ۱۰ راه اساسی برای تبدیل صفحه کسب و کار اینستاگرام خود به کانال مارک تجاری آورده شده است:

۱ visitors بازدید کنندگان یک بار خود را به دنبال کننده های وفادار طولانی مدت اینستاگرام تبدیل کنید.

مشتریان بالقوه را هنگامی که از سایت شما آمده اند از دست ندهید. با تشویق آنها برای دنبال کردن نام تجاری خود در اینستاگرام ، می توانید آنها را دراز مدت نگه دارید.

در آنجا ، آنها می توانند آخرین پست های شما را بدست آورند و مارک شما را برای مدتی در ذهن خود نگه دارند.

این امر به ویژه در صورت ترافیک از طریق وبلاگ شرکت خود بسیار مهم است. مطالعات اخیر نشان داده است که تقریباً ۸۰٪ بازدیدهای وبلاگ بازدیدکننده جدیدی دارند ، نه افرادی که قبلاً به سایت شما بوده اند.

ایجاد یک استراتژی منحصر به فرد برای بازاریابی اینستاگرام ، مردم را وادار می کند از مارک شما پیروی کنند و این احتمال را دارند که دوباره به سایت شما بازگردند – و در دراز مدت ، مشتری های شما شوند.

بنابراین چگونه این کار را انجام می دهید؟

می خواهید یک دکمه برجسته در صفحات برتر نمایشگر خود با “CTA” ما را در اینستاگرام دنبال کنید “(تماس با عمل) داشته باشید.

در اینجا چند ترفند کوچک که می توانید در سایت خود ایجاد کنید ، خوانندگان را به دنبال کنندگان وفادار اینستاگرام خود تبدیل کنید.

۲ ٫ از پلاگین ها و ابزارهای ساده استفاده کنید تا اینستاگرام را فقط با چند کلیک به کانال فروش مستقیم تبدیل کنید.

یکی از بهترین راه ها برای فروش بیشتر ، انجام هرچه راحت تر خرید مردم است.

و اینستاگرام به همین دلیل عالی است.

افراد از نظر زمانی و انرژی ذهنی محدود هستند. اگر محصول شما را در اینستاگرام ببینند و فکر کنند ، “سلام ، این نوع مرتب و ظریف است ، ممکن است بعداً آن را بخرم” ، احتمالاً آنها نمی خواهند.

خرید اینترنتی اینستاگرام شما روشی هوشمندانه برای تبدیل یک “شاید” به “بله” است وقتی شخصی چیزی را دید که دوست دارد. برندهایی که این استراتژی را با موفقیت پیاده سازی کرده اند ، میزان درآمد خود را تا ۲۰٪ اعلام کرده اند.

اگر از طریق خدماتی مانند BigCommerce یا Shopify محصولاتی را می فروشید ، ابزارهای کاربرپسند داخلی برای ساختن پست های اینستاگرام شما به صورت کامل قابل خرید وجود دارد.

۳ ٫ توجه داشته باشید و با بیوگرافی اینستاگرام قاتل اظهار نظر کنید.

قاتل
آیا در حساب اینستاگرام خود بیوگرافی خوبی دارید؟

اگر اینگونه نباشد ، تنفس زندگی جدید در آن می تواند تفاوت بزرگی در تعداد پیروان شما ایجاد کند.

یک بیوگرافی عالی در اینستاگرام برجسته می شود و مورد توجه قرار می گیرد و در افرادی که به حساب شما می آیند تأثیر می گذارد.

بیایید مثال زندگی نامه توییتر ورا بردلی را مثال بزنیم:

در اینجا چند تاکتیک پیشرفته وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید تا زندگی خود را جالب تر و جذاب تر از گذشته جلوه دهید ، و این نکته جالب استبا افرادی که احتمالاً از شما خرید می کنند وترقی کنید.

انجام این ترفندهای ساده به زندگی شما می تواند تأثیر زیادی در رشد و محبوبیت حساب شما داشته باشد ، و به شما کمک می کند تا پیروان جدیدی را تجربه کنید که قبلاً از شما گذشته بودند.

۴ products محصولات خود را با سرگرم کننده ، محتوای تصویری خلاق و زیرنویس های غیرقابل مقاومت تبلیغ کنید.

فقط یک عکس محصول ارسال نکنید و تعدادی هشتگ را در آنجا بکشید. شما هم به متن احتیاج دارید و باید جذاب باشد.

برای بهترین نتیجه ، شما می خواهید برای کپی کردن در سطح حرفه ای هدف گذاری کنید. مانند توضیحات محصول در وب سایت شما ، زیرنویس های اینستاگرام شما باید آموزنده و در عین حال جذاب باشد.

در اینجا چند نکته عملی وجود دارد که می توانید از امروز برای زیرنویس هایی که یک مشت جدی دارند استفاده کنید.

۵ aest زیبایی منحصر به فرد نام تجاری خود را با ابزار ویرایش داخلی اینستاگرام ضبط کنید.

همانطور که احتمالاً مشاهده کرده اید ، اینستاگرام دارای یک تن از ابزارهای ویرایش داخلی است که می توانید برای تغییر و تقویت پست های خود استفاده کنید.

فیلترها باعث می شوند تصاویر منحصر به فرد تر به نظر برسند و از بین جمع شوند. شما می توانید از این ویژگی ها برای تقویت زیبایی منحصر به فرد برند خود استفاده کنید ، و یک “ظاهر” ثابت ایجاد کنید که به پیروان شما اجازه می دهد فوراً بدانند که عکس مورد نظرشان چیست.

نترسید که در اطراف بازی کنید و با آنچه را که اینستاگرام ارائه کرده است آزمایش کنید. زندگی بیشتر از #nofilter است.

۶ culture فرهنگ و میراث چشمگیر برند خود را با محتوا که لمس شخصی می کند به اشتراک بگذارید.

موفقیت بیشتر در اینستاگرام وجود دارد فقط ارسال عکس از محصولات شما. این بیشتر در مورد گرفتن شخصیت منحصر به فرد و زیبایی شناختی برند شما است.

می خواهید بدانید چگونه؟

خوب ، نمایه اینستاگرام Google می تواند به شما کمک کند ایده خوبی را کسب کنید.

۷ announc اعلان های اختصاصی و تبلیغاتی را به پیروان ارائه دهید.

شما می توانید تخفیف های زمانی محدود ، کدهای کوپن و سایر تبلیغات را منحصراً برای افرادی که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند ارائه دهید. این انگیزه ای را برای دنبال کردن مشتریان به شما می افزاید.

این یک استراتژی اساسی استشما می توانید برای برنامه ریزی و اجرای پست های فروش گرا که هر بار تبدیل می شود ، استفاده کنید.

برنامه ریزی

اگر احساس فوریت ایجاد کنید ، این تبلیغات به بهترین وجه کار می کنند. تأکید کنید که فروش شما فقط برای مدت زمان محدود است یا اینکه فقط تعداد محدودی از مردم می توانند تخفیف دریافت کنند.

همچنین ، در حالی که فروش شما فعال است ، پیوند را در زندگی خود به طور موقت تغییر دهید تا مردم حتی با این وجود داغ شوند.

۸ ٫ از هشتگ های معروف و مشهور استفاده کنید که برای تجارت شما معنی دارد.

هشتگ برای جستجو در اینستاگرام ضروری است ، و انتخاب موارد مناسب می تواند منجر به تعداد دنبال کننده های جدید شود.

دو عامل وجود دارد که هشتگ بزرگ باید داشته باشد: ارتباط و محبوبیت.

کاری که شما نمی خواهید انجام دهید اینست که در یک دسته از هشتگ های مشکوک مربوطه یا ساده از مکان خارج کنید.

پرت کردن چند مورد هشتگ فوق العاده که باعث ترافیک زیادی می شوند وسوسه انگیز است ، اما این ممکن است ارتباط چندانی با برند شما نداشته باشد.

یک مثال ساده برای به دست آوردن دانش عمیق وجود دارد …

مهم نیست که محبوبیت # پوسته پوسته چقدر است ، به تصویر شرکت مکمل بهداشت شما مربوط به نوار پروتئین با طعم موز جدید شما نیست. حتی اگر # دنباله_چاپی ده برابر بیشتر از جستجوی هشتگ جستجو در آنجا انجام شود ، نوار پروتئین شما چیزی نیست که افراد به دنبال آن هستند. آنها می خواهند آن را نادیده بگیرند.

بدون توجه به محبوبیت آنها ، از هشتگ های نامربوط درگیر نخواهید شد.

در عوض ، حس کردن بیشتر در مورد هشتگ هایی که محبوب و جذاب هستند ، معقول تر می شود ، اما مارک شما را نیز ترسیم می کند.

برای نوار پروتئین ، می توانید هشتگ هایی مانند #cleaneating ، #fitness ، #gettingfit، #supplements، #ketodiet و سایر موارد مرتبط با تناسب اندام ، تغذیه سالم و یک سبک زندگی سالم را اضافه کنید.

در حالی که شما هشتگ های زیادی را نمی خواهید ، از استفاده از دسته ای از آنها نترسید. هفت تا ده فکر کنید ، اما نه بیست و پنج.

۹ ٫ برای تقویت تعامل و رسیدن به مخاطبان جدید از مسابقات جالب و نمایش های ارزشمند استفاده کنید.

همه دوست دارند برنده شوند. همه افراد چیزهای رایگان را دوست دارند

دقیقاً چگونه Fabfitfun توجه کاربران را از طریق هدایای مختلف جلب کرده است:

با استفاده از یک هشتگ مارک تجاری ، می توانید کارهایی مانند سازماندهی مسابقات عکس را انجام دهید که به محصولات شما می چرخند. این امر به شما کمک می کند تا نه تنها دنبال کنندگان جدید خود را جذب کنید ، بلکه به دنبال پیروان موجود خود برای تبلیغات اضافی نیز باشید.

۱۰ ٫ با تأثیرگذار برتر اینستاگرام در طاقچه خود به نیروها بپیوندید.

بازاریابی اینفلوئنسر در حال حاضر بسیار زیاد است ، خصوصاً در اینستاگرام.

بسیاری از این افراد مخاطبی دارند که کاملاً با شما همپوشانی دارند. فروش مد زنانه؟ هزاران مد لباس محبوب با پیروی گسترده از اینستاگرام وجود دارد.

هرچه طاقچه شما ممکن است باشد ، مطمئناً می توانید تأثیرگذارانی پیدا کنید که بتوانند در بین مخاطبان مناسب برند شما باشند.

به شما توصیه می شود که این برنامه رایگان نیست. برخی از تأثیرگذارهای در مقیاس کوچکتر ، که اغلب به عنوان “میکرو تأثیرگذار” خوانده می شوند ، ممکن است در ازای برخی چیزهای رایگان ، تبلیغی را به شما ارائه دهند.

اما در بسیاری موارد ، برای تبلیغات می بایست به تأثیرگذار بپردازید. با این حال ، این می تواند به صورت لکه ها پرداخت شود ، و گزینه ای برای ارزش کاوش است.

بگذارید منحصر به فرد بودن برند شما با اینستاگرام بدرخشد

اینستاگرام یک بستر عالی برای گرفتن شخصیت منحصر به فرد برند و زیبایی شناسی متمایز شما است.

با استفاده از انواع مختلفی ازمحتوای بصری – از جمله عکس پشت صحنه ، عکس محصول ، تصاویر زیبایی شناسی و موارد دیگر – می توانید در ذهن و قلب مخاطبان هدف خود تأثیر بگذارید.

با کمی خلاقیت ، تقریباً در مورد هر مارکی در هر صنعتی می توانید از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در همه زمان ها بهترین استفاده را ببرید. برای ایجاد مخاطب طرفداران وفادار و طرفداران برند ، نمی توانید اینستاگرام را برای دسترسی کامل ضرب و شتم کنید.

خلاقیت