توجه: این مقاله شامل ارجاع به دسک تاپ پیشرفته رتبه بندی وب است ، نسخه ای که دیگر در حال توسعه فعال نیست.

Google اخیراً SERP های خود را مجدداً تنظیم کرد و در بعضی موارد لیست های محلی محلی را با یک چرخ فلک تعاملی جایگزین کرد. این امر به ویژه با جستجوی محلی در هتل ها ، اماکن شام ، موزه ها و سایر مشاغل محلی اتفاق می افتد.

طرح جدید در بالای صفحه جستجو قرار دارد که شامل مجموعه ای از تصاویر قابل کلیک است که برای جلب توجه شما طراحی شده است ، بنابراین با گرفتن نام تجاری شما در لیست چرخ فلک می توانید ترافیک زیادی را به وب سایت شما هدایت کنید.

اما چگونه می دانید که در وهله اول مشاغل محلی شما در چرخ فلک ظاهر می شود؟ ویدیوی زیر را ببینید و ببینید که چگونه می توانید نتایج جدید گوگل Carousel را با رتبه بندی وب پیشرفته ردیابی کنید:

به همه سلام و خوش آمدید به دانشگاه رتبه بندی وب پیشرفته. امروز ما در مورد چگونگی پیگیری نتایج چرخ فلک در گوگل صحبت می کنیم.

ممکن است قبلاً متوجه شده باشید که برای برخی از جستجوها مانند “هتل ها” یا “رستوران ها” ، گوگل به جای نتایج معمول مکانها ، یک چرخ فلک تعاملی را به نمایش می گذارد. به عنوان مثال ، اگر در سیاتل زندگی می کنید و در گوگل برای “هتل ها” جستجو می کنید ، این همان چیزی است که می بینید:

چرخ فلک شامل تصاویری با نتایج جستجوی محلی است. با کلیک بر روی یکی از تصاویر ، گوگل جستجوی مارک جدیدی را برای تجارت محلی که روی آن کلیک کرده اید ، شروع می کند.

همانطور که می بینید ، قرار گرفتن در چرخ فلک می تواند ترافیک زیادی به وب سایت شما وارد کند ، اما چگونه می دانید مارک شما در چرخ فلک ظاهر شده است؟

آسان! فقط یک موتور جستجوی جدید تعریف کنید که نتایج جستجوی جهانی گوگل را دنبال کند ، که شامل نتایج چرخ فلک نیز می شود.

برای ایجاد موتور جستجوی جدید ، به سادگی به موتورهای Project – بروید و بر روی Add کلیک کنید. در اینجا موتور افزودنی موتور جستجو گوگل را انتخاب کنید. بیایید یک مکان جدید را با نام شهری که محل کار تجاری شما در آن قرار دارد تعریف کنیم. اکنون موتور جستجوی گوگل Universal را انتخاب کرده و روی “پایان” کلیک کنید.

اکنون تنها کاری که باید انجام دهید اینست که نام تجاری خود را به عنوان نام مستعار وب سایت خود وارد کنید. فقط مطمئن شوید که آن را دقیقاً همانطور که در نتایج چرخ فلک ظاهر می شود وارد کنید.

اکنون می توانید رتبه بندی موتور جستجوی تازه اضافه شده را به روز کنید.

با موتور جستجوی گوگل Universal که اخیراً اضافه شده است ، می توانید بر همه نتایج از جمله لیست های ارگانیک ، تصاویر ، فیلم ها ، اخبار و لیست های چرخ فلک نظارت کنید. از طرف دیگر ، می توانید برخی از این لیست ها را ردیابی کنید.

پس از به روزرسانی رتبه بندی ، می توانید موقعیت وب سایت خود را به راحتی در چرخ فلک گوگل مشاهده کنید.

اکنون ، شما می توانید به راحتی یک گزارش رتبه بندی جدید ایجاد کنید ، یا نتایج را به یک دوست یا همکار خود ارسال کنید.

و اینگونه به نظر می رسد که یک گزارش رتبه بندی وب سایت در رده بندی وب پیشرفته است.

از تماشای شما متشکریم! امیدوارم از این فیلم لذت برده باشید. مواظب باشید!