توجه: این مقاله شامل ارجاع به دسک تاپ پیشرفته رتبه بندی وب است ، نسخه ای که دیگر در حال توسعه فعال نیست.

همانطور که در آن زمان گفتم ، Advanced Web Ranking نرم افزاری است که به شما امکان می دهد داده های جمع آوری شده را درست به روشی که دوست دارید پردازش کنید. اما اگر فکر کردید که شوخی می کنم ، می توانم به شما اطمینان دهم که قصد دارید نظر خود را تغییر دهید

اگرچه رتبه بندی وب پیشرفته با لیستی از فیلترهای پیش فرض همراه است ، می توانید هنگام قرار دادن داده ها در گزارش های خود ، قوانین خود را نیز رعایت کنید.

چرا به فیلترهای سفارشی نیاز دارید؟

بنابراین شما باید از کل دسته بندی ها و کلمات کلیدی ، اطلاعاتی که تغییرات مهم را نشان می دهد ، استخراج کنید. هیچ کس بهتر از شما نمی داند که چه اطلاعاتی را باید بدانید و برای پاسخ به چه سؤالاتی نیاز دارید. و تنها راهی که می توانید از آن داشته باشید ، تنظیم گزارش های سفارشی با فیلترهای سفارشی است.

برای تهیه فیلتر سفارشی از کجا برویم؟

راه اصلی دسترسی به این گزینه از طریق تنظیمات است – & gt؛ گزارش های قابل چاپ و تعاملی – & gt؛ منوی فیلتر فیلتر. در آنجا به عنوان اولین گزینه از لیست “فیلتر جدید” مشاهده خواهید کرد. این یک پنجره جدید برای تنظیم فیلتر جدید دلخواه را باز می کند.

همچنین می توانید در هر گزارش تعاملی ، با استفاده از کشویی و با انتخاب گزینه ، یک فیلتر دلخواه جدید ایجاد کنید. شما می توانید فیلترهای ایجاد شده را از طریق مدیر فیلتر ویرایش کنید.

موارد دیگری که باید بدانید…

فیلترها براساس مجموعه ای از شرایط کار می کنند. برای تعریف این شرایطی که ما استفاده می کنیم:

  • اپراتورهای مقایسه معمول (کمتر یا مساوی از ، بزرگتر یا مساوی از ، برابر با ، متفاوت است)
  • برخی از اپراتورهای مقایسه خاص (منتقل شده ، به پایین منتقل شد ، تغییر کرد ، رتبه بندی شد) ،
  • عملگرهای منطقی (نه ، و ، یا)

برای تعریف یک فیلتر باید تنظیم کنید:

  • شرایط
  • داده های گزارش شده شما مایل به فیلتر کردن بر اساس (موقعیت ، قبلی ، تغییر ، صفحه ، بهترین ، رتبه صفحه ، رتبه الکسا ، اولویت) هستید
  • مقداری برای مقایسه با (یک عدد صحیح مثبت از ۱ – ۱،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰)

بیایید ببینیم فیلترهای سفارشی شگفت انگیز چقدر هستند:

۱٫ بیایید فرض کنیم شما می خواهید فقط صفحه هایی را که در رده بندی دچار افت شدید شده اند برجسته کنید.

می توانید برای انتخاب این صفحاتی که بیش از پنج امتیاز کاهش یافته اند ، در نتایج موتور جستجو ، فیلتر ایجاد کنید.

بنابراین ، در اینجا آمده است: شما به آن صفحه های وب که رتبه بندی خود را دارند با بیش از ۵ موقعیت تغییر کرده است (تغییر & gt؛ = ۵) نه به بالا ، بلکه پایین (موقعیت – & gt؛ به پایین منتقل شده است).

در واقع ، لطفاً یک دست به من بدهید و ایده ها و نکات خود را در رابطه با شخصی سازی داده ها و گزارش ها با ما به اشتراک بگذارید. عالی خواهد بود!

و اگر این سخنرانی را پیدا کردید و از این سخنرانی لذت بردید ، می توانید با دنبال کردن ما در توییتر یا پیوستن به ما در فیس بوک ، بیشتر با ما در ارتباط باشید.