ممکن است گاهی نشان دادن به مشتریان خود ارزش خود را از خدمات شما نشان می دهد دشوار است. به طور طبیعی ، بین تلاش های SEO که انجام می دهید ، و اینکه مشتری شما این تلاش ها را چگونه درک می کند ، شکاف وجود دارد.

فیلم زیر را تماشا کنید و یاد بگیرید که چگونه نتایج سئو خود را در گزارش های زیبایی ارائه دهید که مشتریان شما به راحتی می توانند بخوانند و درک کنند.

به همه سلام و خوش آمدید به دانشگاه رتبه بندی وب پیشرفته. امروز می خواهم به شما نشان دهم که چگونه می توانید ارزش خود را برای مشتریان سئو خود اثبات کنید و به آنها کمک کنید تا تأثیر شما در رشد درآمد آنها را درک کنند.

شما به عنوان یک SEO ، نتایج تلاش های خود را تصدیق می کنید ، زیرا درک خوبی در مورد چگونگی موفقیت کار شما باعث موفقیت مشتریان شما می شود.

اما برقراری ارتباط با آنها و احساس SEO سئو ممکن است گاهی دشوار باشد.

برای مثال به این گزارش سریع نگاهی بیندازید:

بنابراین ، چگونه می توانید نتایج خود را بهتر ارتباط دهید؟

سیستم گزارش دهی جدید در سایت ما از پیشرفت دیداری فوق العاده برای پیشرفت SEO شما برخوردار است. اکنون می توانید نمودارهای تحلیلی زیبا را با خلاصه رتبه بندی کلمات کلیدی ترکیب کنید و توضیحات دلخواه را برای هر بخش گزارش اضافه کنید.

اول ، بیایید گزارش را در سایت ما ایجاد کنیم. بر روی “گزارش جدید” کلیک کرده و نام ، قالب و جهت گیری صفحه را وارد کنید.

پس از تهیه گزارش ، می توانید بخش هایی را که می خواهید برای مشتریان خود ارائه دهید ، به راحتی اضافه کنید. هر بخش قابل ویرایش است. می توانید عنوان و توضیحی کوتاه را در صفحه جلد وارد کنید ، سپس محدوده نمودارها ، مرتب سازی و تنظیمات فیلتر را انتخاب کنید.

در مرحله بعد ، می توانید تنظیمات گزارش را ویرایش کرده و یک الگوی مارک ، کاربر سایت ما یا ایمیلی را که این گزارش را دریافت خواهد کرد ، انتخاب کنید و گزارش را به طور خودکار با فرکانس مشخص به اشتراک بگذارید.

و آخرین ، اما نه مهم ، در بخش گزارش داده ها فقط می توانید وب سایت های خاص ، کلمات کلیدی یا موتورهای جستجو را انتخاب کنید تا در گزارش خود گنجانید.

اکنون تمام کارهایی که باید انجام شود اجرای این گزارش است. به محض تولید ، نماد اعلان را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد.

حالا بیایید با هم ببینیم که چگونه یک گزارش سایت ما با این بخش ها چگونه ظاهر می شود:

اول ، صفحه جلد ، با عنوان و توضیحی کوتاه از دامنه گزارش.

سپس می توانید یک صفحه خلاصه قبل از هر بخش در گزارش خود قرار دهید ، یافته ها و پیشنهادات خود را در آن منطقه خاص ارائه دهید.

احتمالاً جزئیات ترافیک توسط مشتریان سئو به راحتی قابل درک است. بنابراین ایده خوبی است که داشبورد Analytics را به بخش اول در گزارش خود تبدیل کنید.

با سایت ما ، آسان کردن بهبود ترافیک سایت به تلاشهای سئو شما آسان است. این امر با نشان دادن تکامل ترافیک در مقایسه با روند مشاهده موتور جستجو برای وب سایت شما حاصل می شود.

بعدی ، می توانید پیشرفتهای کلی خود را در جستجوی طبیعی نشان دهید؛ و مقایسه نتایج رتبه بندی در بازارهای مختلف به صورت جانبی ، به مشتری خود کمک می کند تا اهداف آینده را در استراتژی خود درک کند.

بخش دیگری که می توانید ارائه دهید ، رتبه بندی وب سایت است ، جایی که می توانید در مقایسه با دوره گزارش قبلی صفحات فرود را با رتبه های بهبود یافته به مشتری خود نشان دهید یا صفحات فرود را که قصد دارید در طی دوره گزارش بعدی بهینه سازی کنید نشان دهید. / em>

هنگام ارسال گزارش به مشتریان ، مهم است که نه تنها کلیه داده های مربوط به فرآیند سئو خود را درج کنید ، بلکه ارتباطات دستاوردها و اهداف خود را نیز انجام دهید. به مشتریان خود کمک کنید با نشان دادن گزارشهای زیبا و جامع که به راحتی می توانند بخوانند و درک کنند ، فرصتهای جدید سئو را درک کنند

الان در موردش هست! امیدوارم که از این فیلم لذت برده باشید.

در زیر فیلمنامه ، نمونه گزارش را پیدا خواهید کرد و یک برگه تفصیلی به شما نشان می دهد که چگونه می توانید گزارشی مانند این را تهیه کنید.

از تماشای شما متشکریم!

کاربرگ گزارش گزارش سئو و نمونه گزارش را بارگیری کنید

Corpobrand by Shark Themes