در این جلسه پرسش و پاسخ ، رایان مک گوناگیل در مورد مؤلفه های داخلی دسترسی به محتوا صحبت می کند و نکات باور نکردنی در مورد چگونگی غلبه بر چالشهای دسترسی به محتوا و تبلیغ موفقیت آمیز مطالب خود را به اشتراک می گذارد.

به عنوان سرپرست تبلیغات برای Frac.tl ، رایان مک گوناگیل در تبلیغ محتوای ویروسی تخصص دارد ، غالباً در مورد آن برای ناشران بسیار معتبر در صنعت می نویسند و صحبت می کنند. خوشحالم که از رایان به عنوان مهمان در وبلاگ استقبال کرده ام و امیدوارم که از خواندن سؤال و سؤال استفاده کنید ؛ جلسه ای که ما آماده کرده ایم.

جنبه دیگری که به نظر من چالش برانگیز است این است که نویسندگان بسته به نوع عمودی خود ، دارای ترجیحات متفاوتی هستند. به عنوان مثال ، من کشف کرده ام که نویسندگان فناوری تمایل دارند قطعات بسیار موجز را که مستقیماً در یک نقطه هستند ، دوست دارند ، احتمالاً به این دلیل که درمورد هر برنامه جدیدی که هر روز در بازار بازدید می شود ، دچار مشکل می شوند. به نظر می رسد نویسندگانی که مباحث اجتماعی و فرهنگی بیشتری را پوشش می دهند ، از جمله فرهنگ پاپ ، رسانه های اجتماعی ، افراد مشهور و موارد دیگر ، به خوبی به نقاطی که شخصیت زیادی دارند پاسخ می دهند.

آگاهی از شخصیت های مختلفی که در فرآیند دسترسی با آنها روبرو هستید و چگونگی هماهنگ کردن زمینه های خود بر این اساس مهم است. اگرچه بسته به اینکه چه کسی را هدف قرار داده اید ، جابجایی بین روش های دستیابی می تواند چالش برانگیز باشد ، هنگامی که ارتباط شخصی با همه نوع افراد ایجاد کرده اید پاداش نیز دارد.

  • امکان هدف قرار دادن صحیح نویسنده / ناشر / عمودی
  • امکان برقراری ارتباط شخصی
  • چشم بی عیب و نقص برای جزئیات
  • تسلط بر زبان نوشتاری.

من فهمیدم که هدف گذاری به طور کلی قابل تعلیم است ، در حالی که سه مورد دیگر اینگونه نیستند.

این ممکن است ضد شهود به نظر برسد ، زیرا بدیهی است که می توانید به کسی زبان یاد دهید یا به او آموزش دهید که به دنبال جزئیات خاصی در زمین باشد. با این حال ، اگر شما مجبور هستید وقت خود را برای بازخورد و ویرایش اشتباهات دستوری و هجی مشترک ، وقت خود را برای پرداختن به مسائل مربوط به تصویر بزرگ ، مانند نحوه هدف قرار دادن عمودی ها و ناشران مناسب ، اختصاص ندهید.

همچنین باید توجه داشته باشید که در صورت دسترسی ، به ندرت (در صورت وجود) با مخاطبین خود به صورت چهره به چهره تعامل خواهید داشت ، بنابراین اولین تصور (و ماندگار) آنها از شما به شدت تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. چگونه در ارتباطات نوشتاری خود خاموش می شوید. اگر قدم شما به آنها وسط است و با خطاهای هجی و گرامری سر و صدا دارد ، چرا آنها دلیل می کنند که محتوای شما از همان کالیبر استفاده نکند؟

ساخت بخشی از خوانندگان بخشی از مطالب – به جای اینکه فقط یک اینفوگرافیک جلوی آنها قرار دهید – نه تنها شانس شما برای ناشران برای ارسال مطالب شما را افزایش می دهد ، بلکه باعث افزایش تعداد اشتراک کنندگان خوانندگان نیز می شود. مطالب موجود در شبکه های اجتماعی به همین دلیل محتوای خودمحور مانند آزمونها در سایت هایی مانند BuzzFeed این کار را انجام می دهند: خواننده ها بخشی از تجربه هستند ، آنها نتیجه متناسبی را کسب می کنند و به آنها امکان می دهند خود را با یک گروه بزرگتر از مردم.

محتوائی که خواننده را درگیر می کند ، همیشه توسط ناشران مثبت دریافت می شود.

این بدان معنا نیست که اگر شما یک اینفوگرافیک استاتیک با تحقیقات قانع کننده داشته باشید و داستانی را برای شما تعریف کند ، برداشت نمی کنید. این بدان معنی است که اگر عنصری از تعامل را به آن اضافه کنید ، این کار را انجام نخواهد داد

اخیراً ، ما با Movoto برای ایجاد این کمپین کار کرده ایم که معتقدم نمونه خوبی از تعامل است. این سال ۲۰۱۴ است ، و مردم با اینفوگرافیک متلاشی شده اند – آنها به دنبال چیز دیگری هستند. به طور مشابه ، اگر شما یک پروژه کاملاً تعاملی داشته باشید که فقط جمع آوری تحقیقات موجود باشد ، به احتمال زیاد موفق نخواهید شد که آن را وارد رسانه شوید. باید بخاطر داشته باشید که شما به خبرنگاران معتبر و معتبری که به دنبال یک داستان می پردازید می پردازید. اگر آن داستان یا تحقیق قبلاً چندین بار تحت پوشش قرار گرفته است ، دیگر فریبنده نخواهد بود.

با تلفیق دسترسی با تقویت ارگانیسم پولی ، مانند تبلیغات محتوای خود در سایت های اجتماعی ، می توانید میزان دید ، شفافیت و پتانسیل سندیکای طبیعی آن را افزایش دهید.

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید در مورد برقراری ارتباط شخصی با شخصی که در حال گس گرفتن هستید ، پیش بروید. یادآوری این نکته حائز اهمیت است که حتی اگر راهی برای برقراری ارتباط در سطح شخصی پیدا خواهید کرد ، ارتباط شما هنوز باید حرفه ای باشد. مانند بهترین دوستان با نویسنده رفتار نکنید: فرد باشید ، اما در عین حال حرفه ای باشید. می توانید درباره یکی از توییتهای آنها یا چیزی که در وبلاگ شخصی آنها خوانده اید اظهار نظر کنید. همچنین می توانید نظر خود را در مورد یکی از مقالات اخیر آنها به اشتراک بگذارید. با این وجود ، هنگام انجام این کار ، مهم است که به یاد داشته باشید که همیشه باید با اظهار نظر خود ارزش افزوده داشته باشید و فقط به آنها خلاصه خلاصه ندهید – آنها می دانند که در مورد چه چیزی نوشتند. به آنها بفهمانید که چگونه این شما را تحت تأثیر قرار داده است ، یا شاید شما می توانید یک تجربه شخصی مشابه آنچه که درباره آنها نوشتند به اشتراک بگذارید. نویسندگان دوست دارند بدانند که کارشان ارزش دارد.

وقتی یک روز برای صدها ناشر ارسال می کنید ، اکثریت مکانهایی که می خواهید بدست آورید از وبلاگ های کم مصرف است. یک مزیت بارز این ویژگی منحصر به فرد این است که شما معمولاً ناشران با قدرت بالا را هدف قرار می دهید. به این معنا ، یک جایگاه با قدرت بالا می تواند معادل چندین مکان با قدرت کم باشد که در نهایت توسط گوگل تحقق پیدا می کند.

با صرف وقت برای ارسال قسمتهای منحصر به فرد به ناشران با اقتدار بالا ، شما در حال ساخت یک نمونه کارها با لینک قوی و صادقانه هستید که بتواند در تست زمان باشد. یکی دیگر از مزایای جانبی ، باز هم سندیکاهای طبیعی است. بسیاری از وبلاگ های رده متوسط ​​و پایین مرتباً از سایت هایی مانند The Huffington Post ، Daily Mail ، Mashable و موارد دیگر به صورت سندیکایی می کنند ، بنابراین با قرار دادن مطالب خود در این سایتها ، خودتان در وقت و تلاش خود صرفه جویی می کنید.

با تشکر از شما ، رایان که همه اینها را به اشتراک گذاشتید!

امیدوارمeverybody از این جلسه پرسش & amp ؛ لذت ببرید. اگر چیز دیگری دارید که می خواهید اضافه یا سؤال کنید ، افکار خود را در زیر به اشتراک بگذارید و اگر قبلاً رایان را در توییتر دنبال کرد ، اطمینان حاصل کنید که این کار را انجام می دهید تا با او همگام باشید!