هرچه الگوریتم های موتور جستجو و جستجوگرها به طور فزاینده ای پیچیده تر می شوند ، تجربه انسانی بیش از پیش محور تجربه جستجو در وب می شود. و این یک چیز خوب است

از آنجا که به عنوان بازاریاب ، هدف اصلی ما نباید این باشد که مشتری ها و جستجوگرانی را که در آن قرار دارند ملاقات کنیم و با آنها به زبان خود درگیر شویم مانند آنها ، خوب ، انسان ها؟ این زیبایی روند جدید سئو در افق موسوم به انجام وظیفه جستجوگر است – این نیازهای جستجوگر را بر روی یک پایه حتی بالاتر از گذشته قرار می دهد.

بنابراین اجازه دهید در مورد آن صحبت کنیم. بیایید در مورد انجام وظیفه جستجوگر صحبت کنیم ، جایی که می توانیم نمونه های بد ، خوب و خوبی را بیابیم و اینکه چگونه خود را به عنوان جواب جستجوگر قرار دهیم — بنابراین می توانید کسی باشید که آنها را از طریق دستیابی راهنمایی کنید وظیفه آنها و به نوبه خود ، شما و وب سایت خود برای این کار پاداش می گیرید.

نتیجه کار جستجوگر چیست؟

انجام وظیفه جستجوگر از این ایده سرچشمه می گیرد که با هر جستجوی انجام شده ، کاربر هدف خاصی برای انجام آن دارد.

تعریف فنی دیگری از Oneupweb.com می گوید:

“انجام کار جستجوگر ایده ای است که نتایج جستجو را باید با اهداف کاربر انجام جستجو تعیین کرد ، و رضایت کاربر از هنگام دریافت آن نتایج را تجربه می کند.”

در مورد آن فکر کنید: آیا هر جستجوی شما تا کنون برای حل یک مشکل انجام نشده است؟

• دیوید بووی کجا به دنیا آمد؟ -> وظیفه شما تلاش می کنید اطلاعات بیشتری درباره گذشته دیوید بووی کسب کنید

• تمرینات سخت سفت گردن -> وظیفه شما: برای رفع تنش در گردن خود مشاوره پیدا کنید

• از چارلستون به نشویل رانندگی کنید -> وظیفه شما: دریابید که چه مدت طول خواهد کشید تا شما را از چارلستون به نشویل رانندگی کنید

از آنجا که اکثر مردم فقط موتورهای جستجوگر خود را جمع نمی کنند تا دست خود را بر روی صفحه کلید بزنند و به ورودی وارد شوند ، تقریبا هر جستجو را می توان به این روش ساده انجام داد و به نتیجه رسید.

حالا برگردیم و متوجه شدیم دو بخش برای این تعریف وجود دارد: ۱) آیا ما به آنها در رسیدن به هدف کمک کردیم؟ ۲) آیا آنها از اینکه ما چگونه (یا شاید ، نتوانسته ایم) به آنها در رسیدن به هدفشان یاری رساند ، رضایت داشتند؟

ممکن است این دو معیار کاملاً مجزا به نظر نرسد ، اما اینها هستند. به این شکل فکر کنید: آیا شما تا به حال یک سؤال را سؤال کرده اید و از نظر فنی پاسخ خود را یافته اید ، اما احساس می کنید اگر می توانستید به سؤال دیگری بهتر جواب دهید؟

پاسخ به سؤال شما که از بالا و فراتر می رود باعث می شود احساس کنید Google کار خوبی را در درک نیازهای شما انجام داده است. پاسخ به سؤال شما که از نظر فنی به سؤال شما پاسخ داده است – اما ۱) تمام اطلاعات موردنیاز شما را به شما نداده است یا ۲) آن را با فرمت ناخوشایند تحویل داده اید – به شما اجازه می دهد پاسخ بهتری داشته باشید.

بنابراین بیایید در مورد نمونه هایی از انواع مختلف صحبت کنیم و اینکه چگونه می توانید هر دو معیار را برآورده کنید ، خود را به عنوان کسی که بالاتر و فراتر از آن قرار دارد قرار دهید تا به جستجوی شما بهترین پاسخ را بدهید.

نمونه هایی از دستیابی به کار

به نظر می رسد وقتی:

یک کار انجام نشده است.

یک کار انجام شده است ، اما فقط برای جستجوگر کمترین سود را دارد.

یک وظیفه انجام شده است و به بالا و فراتر از آن می رود تا به جستجوگر کمک کند در انجام وظیفه خود کمک کند؟

یک تلاش ناموفق

گرفتن Google در تلاش برای انجام وظیفه ناموفق در واقع بسیار دشوار است. برای یافتن اطلاعات مورد نظر خود ، باید در جستجوی چیزهای خاص و کاملاً ملایم باشید. برای این مثال ، من باید آخرین باری که فکر کردم چیزی ناراحت باشم و ناراضی باقی بمانم ، مجبور شدم دوباره فکر کنم.

یک تلاش “کافی” خوب

این موارد هنگامی که گوگل “از charleston به nashville رانندگی می کنید” دریافت می کنید.

جوابم را گرفتم ، اما منفجر نمی شوم. اما اگر بگوییم یکی از این افراد برتر در SERP ، مانند TripAdvisor ، برای من در تمام گزینه های حمل و نقل من از چارلستون به نشویل صفحه ای برای من داشت ، من بسیار تحت تأثیر قرار خواهم گرفت. صفحه ای که چیزی شبیه به این داشت:

چارلستون به نشویل – رانندگی ۸ ساعته – ۱ ٫ ۵ ساعت پرواز – ساعت ۱۴ ام قطار – TripAdvisor

واقعاً توجه مرا جلب می کند این هدف ماست: فراتر از آن بروید و مشکل جستجوگر ما را حل کنید – تقریباً خواندن ذهن آنها و پاسخ به سؤالشان کامل تر از آنچه انتظار می رفتید.

یک تلاش برای A +

چه عاملی تعیین کننده بین پاسخ دادن به جستجوگر به معنای واقعی کلمه به سؤال آنها و دادن بیشتر از نیاز آنها به آنها وجود دارد؟ چه عاملی وجود دارد که بتواند این شکاف را برطرف کند و بهترین پاسخی را که جستجوگر شما می تواند به آن امیدوار باشد در صدر باشد؟

این پیش بینی قصد است. این مجموعه ای کوتاه از کلمات کلیدی است ، مجموعه ای بسیار واضح از اصطلاحات جستجو و خواندن آنها با آگاهی بیش از حد که می پرسد: جستجوگر از من چه چیزی را می خواهد؟

چگونه می توانید خودتان را به عنوان جواب قرار دهید

اکنون که تفاوت بین ۳ نوع نتیجه جستجو را می دانیم ، اجازه دهید در مورد چگونگی موفقیت در ارائه بهترین نوع صحبت کنیم: یک مورد که قصد را پیش بینی می کند و بالاتر و فراتر از آن می رود تا وظیفه جستجوگر ما را انجام دهد.

شروع کار: کار با جلو را انجام دهید

این مواردی است که شما قبل از شروع تغییرات واقعی در وب سایت / استراتژی سئو خود انجام می دهید. این کار پا ، تکالیف است. این روند دریافت شامل گوش دادن ، یادگیری و یادداشت برداری است.

سفر را برای انجام وظیفه جستجوگر درک کنید.

در اینجا مسیر جستجوگر ما ، قدم به قدم ، توسط رند فیشکین در پستی برای موز ارائه شده است:

۱ ٫ ابراز نیاز. اینجا جایی است که موتور جستجوگر و کاربر شما با هم ارتباط برقرار می کنند: وقتی جستجوگر یک کار یا مشکلی را ارائه می دهد و دکمه enter را مشاهده می کند.

مشکلی

۲ goals اهداف اساسی. گوگل سپس از فناوری پیشرفته AI استفاده می کند تا اهداف جستجوی کاربر را کشف کند. (یعنی این فرد که فقط جستجو کرده است دارچین به شما در کاهش وزن کمک می کند -> این شخص باید در تلاش برای کاهش وزن باشد.)

چاقی

۳ ٫ ارزیابی نتایج. گوگل محتوا را پیدا می کند که به بهترین وجهی این اهداف را انجام می دهد و آن را در SERP نمایش می دهد.

۴ ٫ انتخاب. کاربر ، جست و جو می کند ، پیمایش می کند ، و سرانجام با کلیک روی نتیجه جستجو کلیک می کند. اگر کاربر روی هیچ نتیجه ای کلیک نکند و یک جستجوی جدید انجام دهد ، این بازخورد نیز هست.

۵ ٫ ارزیابی از انجام کار. گوگل از اطلاعات مربوط به فعالیت جستجوگر در SERP (چقدر جستجوگر در آنجا گذر کرده ، چه چیزی را کلیک کرده است) به عنوان بازخورد استفاده می کند تا دریابد که آیا کار خوبی در نمایش کرده اند مفیدترین نتایج.

۶ ٫ کشف نیازهای اضافی. اینجاست که با استفاده از مثال خود درباره حیوان خانگی گمشده ، متوجه می شوم (یا Google متوجه من می شود) که من فقط به نکاتی در مورد پیدا کردن حیوان خانگی خود احتیاج ندارم. همچنین می توانم از برخی داستانهای الهام بخش درباره حیوانات خانگی به خانه خود برای آسایش عاطفی خود استفاده کنم ، می توانم از برخی از اطلاعات تماس برای پناهگاه های حیوانات اهلی محلی استفاده کنم ، همچنین می توانم از اطلاعات بیشتری در مورد میکروچیپینگ استفاده کنم تا بتوانم از این کار دوباره جلوگیری کنم. مثل این است که Google قبل از انجام کارهایی که نیاز داشتم می دانست.

اکنون که می دانید در پشت صحنه چگونه کار می کند ، می توانید از این مسیر جستجوگر برای آگاهی از تصمیمات خود هنگام تهیه یک استراتژی محتوا استفاده کنید.

درک چگونگی درک گوگل از نیازهای جستجوگر (و چگونگی تأثیر آن بر SERP ها) تأثیر می گذارد.

بگذارید بیشتر درباره مرحله شماره ۵ در مسیر جستجوگر فوق صحبت کنیم. دانستن چگونگی بازخورد گوگل و استفاده از آن برای البته بهتر برای تجربه بهتر کاربر ، برای شما ارزشمند خواهد بود ، زیرا هدف خود را داریدبه عنوان جواب درست

بدانید که با هر به روزرسانی ، هر تغییری که گوگل در الگوریتم های خود ایجاد می کند ، هدف این است که بیشتر و بیشتر بصری و انسان محور شود.

بزرگترین شاخص برای گوگل در مورد اینکه آیا نتیجه ای در انجام وظیفه به شما کمک کرده است یا خیر ، عبارت است از: ۱) اینکه بر روی یک نتیجه جستجو خاص کلیک کنید یا نه ، ۲) مدت ماندن در آنجا و ۳) نحوه تعامل با محتوا یک بار در آن صفحه نتایج جستجو قرار دارید.

اگر بعد از تنها ۵ ثانیه روی صفحه ، روی دکمه عقب کلیک کنید ، Google حدس می زند که مشکل شما حل نشده است و دفعه دیگر که این جستجو انجام خواهد شد. دانستن این امر به شما کمک می کند تا اهداف انتزاعی خود را به اهداف مشخص تبدیل کنید: اگر می خواهید به گوگل علامت بزنید که کارهای جستجوگر را انجام می دهید ، باید ۱) از آنها بخواهید تا روی نتیجه خود کلیک کنند ، ۲) با مقدار مناسبی در وب سایت خود بمانید. زمان ، و ۳) در حالی که آنجا هستند با محتوای خود درگیر شوید.

توانایی خود را برای پیش بینی هدف تمرین کنید.

بخش بزرگی از بهره مندی از انجام کارهای بهتر جستجوگر فقط توجه به این نکته است که چگونه یک SERP خاص می تواند بهتر باشد – چگونه می توانید از آن خارج شوید و مایل اضافی بروید ، چگونه می توانید پاسخی کامل (در عین حال راحت) بگیرید.

در مورد آخرین باری که چیزی را غرق کرده اید فکر کنید. مجدداً آن جستجوها را انجام داده و SERP هایی را که به دست آورده اید ارزیابی کنید. آیا پاسخی بالاتر و فراتر رفت؟ چه در مورد آن باعث شده است که آن را به عنوان پاسخ بهتر از آنچه شما از شما خواسته شده بود- برای شما مشخص کند؟ به این خصوصیات تعریف توجه کنید تا بتوانید آنها را در استراتژی خود تقلید کنید.

بعد چی؟ نکات عملی

اکنون که ما فرایندهای انجام وظیفه جستجوگر را درک می کنیم ، بیایید در مورد کارهایی که می توانید انجام دهید تا خود را به عنوان یاور شماره ۱ جستجوگر بشناسید صحبت کنیم.

راه حل هایی را به صورت محتوای طولانی ارائه دهید.

راه حل

شیرجه رفتن عمیق به یک موضوع به صورت سازمان یافته. دقیقاً مانند یک صفحه WebMD یا ویکی پدیا ، دانش خود را در قسمت اصلی موضوعات با پیوند به موضوعات مرتبط سازماندهی کنید. جستجوی عمیق تر در مورد موضوع به شکلی که مرتب کردن بازدید کننده آسان باشد ، کلید موقعیت یابی خود در اینجا به عنوان جواب است.

شامل تصاویر.

نه تنها تصاویر مناسب پاسخ مناسب تر به برخی از نمایش داده شدگان جستجو (یعنی “نقشه فرانسه” یا “چگونه می توان آرایش چشم دودی را انجام داد”) ، بلکه از جمله آنها همچنین می تواند جلوی نرخ جستن را بکشد. پاسخ دادن به سؤالات بازدید کننده خود را با فیلم ها ، تصاویر و اینفوگرافیک ها باعث می شود که آنها مدت بیشتری در صفحه وب شما بمانند.

یک سری پست در مورد موضوع خاص بنویسید.

در اینجا چگونه می توانید در آن فضای “پیش بینی نیاز” پیروز شوید: اطلاعاتی را که خواننده بعدی به آن نیاز دارد ارائه می دهید. اگر او “چگونه نوشتن یک رمان” را جستجو کند و در صفحه شما “شروع رمان شما: طرح ریزی” به پایان برسد ، باید بتواند به راحتی به مرحله بعدی روند حرکت کند. در اینجاست که می خواهید پست های خود را درمورد نوشتن اولین پیش نویس ، ویرایش رمان خود و اینکه آیا باید خودتان منتشر کنید ، برای وی آسان کند؟

نه تنها به سؤال اولیه او (چگونه نوشتن رمان) پاسخ داده اید ، بلکه شما او را در کل مراحل طراحی و تولید ایده برای انتشار راهنمایی کرده اید ، به احتمال زیاد راهی بیش از آنچه که هنگام تایپ اولین جستجوی ساده خود به آن امید داشتید. Google کلیک کردن روی این سری در سایت شما را به عنوان مشارکت می بیند و آن را به عنوان سیگنالی که شما در بالا و فراتر از آن رفتید ، می داند تا بهترین پاسخ باشد.

آنچه را که رقبا انجام می دهند ، اما بهتر ارائه دهید.

خود گوگل ، اساساً. برای چه رتبه هایی یا سؤالاتی می خواهید رتبه بندی کنید؟ گوگل این موارد را انجام داده و به آنچه آمده است توجه کنید. اگر اطلاعاتی در مورد رقبای شما (رتبه های بالا) وجود دارد که شما نمی دانید ، به آن توجه کنید تا بتوانید آن را در صفحه خود نیز وارد کنید.

این همان چیزی است که به اثبات می رسد – به Google و جستجوگر ثابت می کنید که شما بهترین پاسخی را که می گیرید ، چه با محتوای طولانی ، فیلم ها ، اینفوگرافیک ها یا مراکز دانش سازمان یافته ای دارید. شهود و ظرافت کلیدها هستند.

تکالیف خود را انجام دهید ، فرایند را درک کنید ، یکd از این دانش استفاده کنید تا مطمئن شوید محتوای شما به همان اندازه هر کس دیگری روشن و مفید است. اینگونه می شود که یاور دلخواه جستجوگر می شوید.