چرا هرگز به همین سادگی به نظر نمی رسد …

شما در حال مرور وب هستید ، به دنبال بینش در مورد کمپین بعدی خود هستید …

یک راهنمای شگفت انگیز برای بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد. کتاب الکترونیکی بسیار جذاب در زمینه بازاریابی محتوا نیز وجود دارد. و یک سری ویدیو با یک استراتژی رسانه های اجتماعی قابل اجرا وجود دارد.

بازاریابی محتوا

در یک وبلاگ ، نویسنده صاحبان مشاغل و استراتژیست های دیجیتال را ترغیب می کند تا روی بازاریابی تأثیرگذار تمرکز کنند. لیست دیگر نشان دهنده لیست ایمیل شماست.

دیجیتال

به نظر می رسد استراتژی های معتبر و اثبات شده ای برای هر طاقچه بازاریابی دیجیتال وجود دارد.

در حقیقت ، آشفتگی زیاد استراتژیهای تبلیغاتی باعث ایجاد نگرانی در بازاریاب ها و صاحبان مشاغل آنلاین می شود.

به نظر می رسد هنگامی که با یک پروژه جدید به خصوص با یک تیم کوچک شروع به کار می کنید ، گزینه ای برای انتخاب “تاکتیک” (یا چند مورد) و “رفتن با آن” است.

در این تفکر مشکلاتی وجود دارد که امیدوارم حل شود. این شامل عقب رفتن برای یک ثانیه و فکر کردن منطقی است.

مشکلات

منطقی = از نظر اقتصادی

اقتصاد

ما باید سود آنلاین کسب کنیم ، در غیر این صورت دلیلی برای حضور در اینجا نیست.

مشکل این است که ما آنقدر در روندهای جدید ، مسابقات محبوبیت و معیارهای بی معنی پیچیده می شویم که استراتژی ما غالباً ناقص ، گسترش نازک یا بی فایده است.

من می خواهم همه چیز را مستقیم در اینجا تنظیم کنم. این مقاله برای تیم های کوچک یا بازاریابان شخصی است. من نقاط اصطکاک را برای رشد آنلاین بررسی می کنم ، همراه با ایجاد یک استراتژی عملی برای حرکت به جلو.

از آنجا که دنیای آنلاین بازاریابی می تواند فضایی ناشناخته باشد ، ما غالباً با این آشفتگی فرصت ها اشتباه می گیریم که اغلب منجر به فرضیاتی می شود که فقط بر اساس تئوری انجام می شود.

اما باید قدم برداریم و فکر کنیم:

برای تجارت آنلاین ما چه اهمیتی دارد؟ چگونه می توان فرآیند ها را تنظیم کرد؟ روی رشد تمرکز کنید؟ برای استفاده از سیستم عامل ها / کانال ها؟ KPI را ملاقات کنید؟ نماینده ، برون سپاری ، خودکار کردن؟

در آنجا خیلی زیاد است

نکته این است که ، ما باید طرحی را تعیین کنیم که بر اهداف یا اهداف متمرکز باقی بماند ، آن اهداف را بفهمد تا عملکرد را منعکس کند و درنهایت مطابق درک ، واکنش نشان داده یا رفتار کند.

ما می توانیم ساده کنیم:

۱ ٫ اهداف / اهداف

۲ ٫ اندازه گیری عملکرد

۳ ۳ تاکتیک

اهداف و اهداف

شما قبلاً با خود می گویید ، “بله ، بدیهی است. همه این را می دانند. “

شاید واقعیت داشته باشد ، اما بسیاری از مردم بر روی اهداف بی معنی بنا می کنند. اگر این درست نبود ، تلاش های آنلاین همه موفقیت آمیز خواهد بود.

آنچه در واقع برای مشاغل آنلاین شما در پایان روز اهمیت دارد یک چیز است.

و این یک چیز ایجاد تلاش برای تلاش شما است.

ما باید مبلغی معادل دلار را تأمین کنیم تا نه تنها پول و زمان صرف شده برای ایجاد محتوا ، راه اندازی تبلیغات تبلیغاتی ، تبلیغ مقالات و موارد دیگر را بازیابی کنیم ، بلکه باید بیشتر از آن سود کسب کنیم.

دلار

سخت است. این فضا شلوغ است.

این به معنی منطقی به پیشنهاد شما و چگونگی ارتباط آن به بازار است.

به شما چه پیشنهاد می دهید ، رقبای شما چه کسانی هستند ، در چه فضایی می توانید موفق شوید ، به چه تعداد مشتری ، مشتری ، کاربر نیاز دارید؟

و وقتی پیشنهاد می کنم که همه اینها براساس مبلغ یک دلار باشد ، من یک هدف کلی شما را ایجاد می کنم.

زیرا ما اهداف مختلفی داریم. این فقط این است که همه آنها می توانند از نظر ارزش اقتصادی خود نشان داده شوند.

اقتصادی

بگذارید تظاهرات کنم.

به عنوان مثال ، تجزیه و تحلیل شرکت تجارت الکترونیک در اینجا آمده است:

از طرف دیگر ، اینجا یک انتشارات رسانه ای است.

یک مثال آخر برای روشن شدن

در اینجا تجزیه و تحلیل شرکت لوله کش (فقط آنلاین)

آنچه این توضیح می دهد این است که در پایان روز ، هدف یا هدف مطلق ما می تواند تقریباً هر چیزی باشد ، اما ما باید آن را به عنوان مبلغ دلار بیان کنیم.

به یک معنا ، به دنبال این هدف درجه دوم است.

شما سعی در ایجاد پول آنلاین ندارید ، می خواهید نمایش صفحه ، کلیک تبلیغات ، ثبت نام ایجاد کنید > ، سوالات تماس با یا فروش . (اینها اهداف درجه دو هستند.)

می توانید این روش کسب درآمد خود را بنامید. اما منطقی تر است که آن را به عنوان درایور ارزش خود بدانیم.

پس از همه ، به یاد داشته باشید که وب سایت لوله کشی به هیچ وجه از آن درآمدزا نبود؟ با این حال وقتی ارزش ما را محاسبه می کند که یک پرس و جو تنها نشان می دهد ، هنوز ارزش دلار دارد.

در اصل: شما باید dدرایور ارزش را تعیین کنید. هیچ چیز دیگری برای تجارت شما مهم نیست. این اکنون هدف مطلق شماست و باید منطقی را پشت سر هر کاری که انجام می دهید بطور آنلاین هدایت کنید.

با تعیین این هدف ، ما اکنون این فرصت را داریم که براساس آنچه در واقع مهم است ، اندازه گیری کنیم ، نه فقط تعدادی بی معنی که در ابرها زندگی می کنند (یعنی ثبت نام در خبرنامه ، پست های مهمان ، تعامل در رسانه های اجتماعی).

و من پیشنهاد نمی کنم که این موارد “بد” باشند ، اما وقتی کورکورانه به آنها نزدیک می شویم ، از دست می دهیم.

اگر آنها به درستی به سمت آن درایور ارزش کار کنند ، احتمال بسیار خوبی وجود دارد که آنها بخشی از مجموعه کل تاکتیک ها باشند ، که به زودی در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

اندازه گیری

همانطور که قبلاً ذکر شد ، اکنون که اهداف را درک می کنیم می توانیم عملکرد مناسب را بازتاب دهیم.

این یعنی اندازه گیری تلاشهای ما با نگاه به اولویت اهداف و ایجاد یک سیستم گزارشگری که تصمیمات ما را راهنمایی می کند.

مهمترین وجه آن تعیین اولویت شاخص های کلیدی عملکرد است.

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که تلاش های آنلاین ما به این ترتیب ارائه می شود.

این بدان معنی است که نرخ تبدیل در صفحه فرود شما برای یک محصول باید دقیق تر از تعامل رسانه های اجتماعی در پروفایل توییتر شما باشد.

به احتمال زیاد این نیز آسانتر خواهد بود.

به عنوان مثال ، ما می توانیم از ابزارهایی مانند گوگل Analytics برای دیدن اقدامات در وب سایت خود مانند تبدیل استفاده کنیم ، اما محاسبه ارزش بازخورد و نسبت دادن آن به فروش در وب AWR Cloud بسیار دشوار است.

یک عامل اصلی اندازه گیری این واقعیت است که با تاکتیک ها در هم تنیده است. آنچه دقیق تر می سنجیم حوادثی است که به اهداف کلی و هدایتگر ارزش ما کمک می کند.

بنابراین ، اگر یک KPI خاص از اهمیت بیشتری برخوردار است ، ما باید تاکتیکها را در نظر بگیریم تا امکان پذیر شود.

به یک معنا ، یک گرفتن ۲۲ است:

ما می خواهیم آنچه را که مهم برای رشد رانندگی و رسیدن به اهدافمان است اندازه گیری کنیم.

اما تنها راه برای تعیین مهمترین چیز در رشد رانندگی ، اندازه گیری است.

این ما را در آغاز به یک دوره تکان دهنده منجر می کند.

ما این کار را انجام می دهیم تا بتوانیم سریع تصمیم بگیریم.

در بالا ، من یک مثال ساده را ذکر کردم. ما می خواستیم با اندازه گیری صفحه فرود ، دقیق تر از تعامل در رسانه های اجتماعی باشیم.

اما این آشکار است.

تصمیمات دشوار هنگامی حاصل می شود که حوادث نزدیک به قیف هستند.

به عنوان مثال ، بگویید که شما صاحب یک وب سایت هستید که در آن محصولات dropship را در اختیار شما قرار می دهد.

ما بدیهی است که می خواهیم نرخ تبدیل در وب سایت و رها کردن سبد خرید را بسنجیم. این رویدادها بسیار نزدیک به درایور ارزش (Sales) هستند ، بنابراین کاملاً واضح است که ما آنها را از نزدیک ردیابی کنیم.

اما در مورد دیگر استراتژی های بازاریابی آنلاین چیست؟

شاید بخواهید از بازاریابی محتوا برای هدایت ترافیک ارگانیک به وب سایت خود استفاده کنید.

بازاریابی محتوا ، در مورد شما ، شامل نوشتن مقاله برای وبلاگ شما و ایجاد آموزش های ویدئویی در یوتیوب است که برای مخاطبان هدف شما مرتبط است.

این عالی است ، اما مهمترین چیز این است که چگونه تصمیم بگیریم که اگر این “تاکتیکها” ارزش مورد نظر ما را تولید می کنند یا نه.

این بدان معنی است که ما نباید روی نمایش های یوتیوب یا چند ماه مقاله بنویسیم.

این اندازه گیری ها به سادگی اهمیتی ندارند زیرا به طور مستقیم به درایور ارزش ارتباط ندارند.

شما تصمیم می گیرید که نوشتن ۳ مقاله وبلاگ در هفته “چیز خوبی” است. شما بر اساس آنچه رقبا انجام می دهند به این نتیجه می رسید. اگر هفته ای بین ۲ تا ۴ تولید می کنید ، خودتان راضی هستید.

اما آیا این موضوع واقعاً مهم است؟

اصلا.

تمام آنچه که واقعاً مهم است این است که شما ترافیک مربوطه را هدایت می کنید که منجر به فروش شود. چند مقاله را که می نویسید اندازه گیری نکنید ، میزان ترافیک تولید شده در مقالات را اندازه بگیرید.

در هر مقاله چه میزان ترافیک وارد می شود ، کدام مقالات با مخاطب طنین انداز می شوند ، کدام مقالات منجر به فروش می شوند؟ اینها سؤالهای مهمی هستند که می توانید بپرسید و می توانید این کار را نیز بسنجید.

علاوه بر این ، بیایید به مثال یوتیوب نگاه کنیم.

نمایش ها عالی هستند همه می خواهند دید بیشتری در مورد فیلم های خود داشته باشند زیرا احساس خوبی دارد و این بدان معنی است که محتوای ما با مخاطب هدف ما طنین انداز می شود (امیدوارم).

اما آیا این نمایش ها به فروش در وب AWR Cloud ترجمه می شوند؟

نمایش ها اهمیتی ندارند. آنچه که واقعاً مهم است میزان مراجعه به وب سایت از کانال یوتیوب ما است.

در این مثال ، کلیک بر روی پیوندهای یوتیوب ما.

البته به طور غیرمستقیم ، ممکن است دیدگاه ها بسیار مهم باشند. بازدیدهای بیشتر احتمالاً با کلیک بیشتری انجام می شود.

با این وجود ، اگر صرفاً بر روی تعامل در YouTu تمرکز کنیمباشد ، ما کل نکته را از دست می دهیم. ما ممکن است به پرورش یک جامعه بپردازیم اما هرگز کلیک های مربوطه را رانده نمی کنیم.

در اصل ، هدف نهایی یا درایور ارزش باید در همه زمان ها مورد توجه باشد.

این جهت همه تلاشها را هدایت می کند. اگر فعالیتهای بازاریابی ما به طور مؤثر هم به سمت آن هدف حرکت نمی کنند ، ما وقت خود را تلف می کنیم.

تاکتیک ها

ما در مورد اهداف و اندازه گیری بحث کرده ایم. اکنون زمان آن رسیده است که درباره تلاشهای واقعی که رشد آنلاین ما را تحریک می کند بحث کنیم.

اینها بلوک های ساختاری هر موفقیتی است که می توانیم امیدوار باشیم در محیط آنلاین داشته باشیم.

این ممکن است از بازاریابی محتوا (همانطور که در مثال خود از آن صحبت کردیم) باشد ، تا رسانه های اجتماعی و کمپین های ایمیل سرد.

ما می توانیم با دیگران شریک شویم ، وبینارها را اجرا کنیم ، لیست های ایمیل ایجاد کنیم و ترافیک را به صفحات فرود هدایت کنیم.

ما می توانیم پیامک های جمعی ارسال کنیم ، مکان های رسانه ای را خریداری کنیم و از گوگل Adwords استفاده کنیم.

بدیهی است که گزینه های زیادی در دسترس است و این مشکلاتی را ایجاد می کند.

تعیین بهترین مکان برای آن دشوار است. دشوار است زیرا به معنای گفتن “نه” به همه فرصتهای موجود در آنجا است که توجه ما را التماس می کنند.

خوب است که در همه جا باشید ، اما اگر بخشی از یک عملیات کوچک هستید ، غیرممکن است.

شما خود را نازک گسترش می دهید و نتیجه آن ROI پایین تر از تلاشهای شماست.

این بدان معنی است که ما باید آزمایش کنیم ، اولویت بندی کنیم ، برون سپاری کنیم ، خودکار کنیم و دوباره آزمایش کنیم.

با توجه به دوره آشفتگی که قبلاً به آن اشاره کردم ، به احتمال زیاد اگر در دنیای آنلاین تازه وارد هستید ، یا سعی می کنید حضور خود را به سطح بعدی برسانید ، در این دوره هستید.

یک بار دیگر ، مشکل ما:

تاکتیک ها و حتی تاکتیک های بیشتری وجود دارد که در این تاکتیک ها وجود دارد.

تبلیغات آنلاین شامل چه مواردی است؟ تبلیغات رسانه های اجتماعی ، بازخورد صفحه نمایش ، خرید رسانه ها و غیره

و در هر یک از این دسته ها زیر گروه ها قرار دارند.

در شبکه های اجتماعی تبلیغات همه شبکه ها وجود دارد. و شما می توانید عمیق تر نیز شیرجه بزنید.

به انواع تبلیغات فیس بوک که می توانید اجرا کنید فکر کنید. فیلم ها ، تبلیغات چرخ فلک ، تبلیغات سرب ، تبلیغات پویا و موارد دیگر.

و این تنها یک شبکه در یک گروه است …

این ذهن من را در نظر می گیرد که تمام گزینه های رشد آنلاین را در نظر بگیرم.

این جایی است که تحقیقات به همراه آزمایش انجام می شود.

فقط به این دلیل که رقبای شما کاری خاص انجام می دهند ، به این معنا نیست که درست است. با این وجود می تواند مکانی عالی برای شروع باشد.

آنها چه می کنند ، و چگونه می توانید این کار را بهتر انجام دهید؟

یا چگونه می توانید از همان تاکتیک استفاده کنید ، اما خود را از هم متمایز کنید؟

فقط مطمئن باشید که هرچه هست ، آن را آزمایش می کنید ، اندازه گیری می کنید.

و این می تواند دشوار باشد ، با تلاش های طولانی مدت بر خلاف تلاش های کوتاه مدت.

به عنوان مثال ، اگر یکی از اهداف اصلی شما رتبه بندی برای کلمات کلیدی مربوطه است ، شما باید یک استراتژی کلمه کلیدی را تدوین کنید ، محتوای زیادی ایجاد کنید و به احتمال زیاد ماه ها قبل از مشاهده هر گونه کشش در تلاش های خود صبر کنید.

از طرف دیگر ، اگر تبلیغات را انتخاب کنید ، می توانید بلافاصله نتایج را اندازه گیری کنید.

این را در نظر داشته باشید که گزینه های خود را وزن می کنید.

هرچه فعالیتهای بازاریابی بیشتری انجام می دهید ، می تواند بسیار پرخاشگر شود.

شاید شما روزانه محتوا بنویسید ، تبلیغات را در اینستاگرام خود اجرا کنید و هفته ای دو بار خبرنامه ارسال کنید. این کار زیادی است ، به خصوص اگر فقط یک نفر را نشان دهید.

امیدوارم ایده ای در مورد تاکتیک هایی داشته باشید که به شما در رسیدن به اهداف خود کمک می کند ، زیرا در این مرحله تبدیل به یک بازی اولویت بندی می شود.

بیشترین نیاز به بازاریابی خود را در کجا دارید؟

شما می توانید با مشاهده فعالیتهایی که بیشترین تأثیر را برای درایور ارزش ایجاد می کنند ، به این سؤال پاسخ دهید.

بگذارید مثلاً بگوییم شما محصولات اطلاعات دیجیتالی را می فروشید.

شما دوره ها و کتابهای الکترونیکی را برای فروش در وب سایت خود دارید.

لیست سازی در کاری که انجام می دهید بسیار مهم است. شما محتوای رایگان زیادی را برای مخاطبان خود ایجاد می کنید و تن دارایی قابل بارگیری رایگان ارائه می دهید.

از نظر کارهایی که انجام می دهید ، باید زیرساختی را طراحی کنید که از هدف کلی پشتیبانی کند و تمرکز بر روی تولید سرب باشد.

شما می خواهید چارچوبی بسازید که تعداد مشترکین ایمیل شما را افزایش دهد تا بتوانید اکنون و در آینده محصولات خود را تبلیغ کنید.

این به معنای ایجاد محتوای کامل و بازاریابی ایمیل است.

در حقیقت ، این قلب تجارت شماست. شما به طور موثری سیستمی ایجاد کرده اید که مطابق با KPI ها و درایور ارزش کلی باشد. (فروش محصولات شما در این حالت).

به شما متوقف می شود.

اما اگر این کار برای اتوماسیون و برون سپاری / نمایندگی نبود ، نمی توانید رشد کنید.

برای شما خوشبختانه ، شما قادر خواهید بود برای همه داراییهای قابل بارگیری خود به همراه کمپین های قطره ای برای پاسخ دادن به محصولات دیجیتالی خود پاسخگوی ایمیل تنظیم کنید.

علاوه بر این ، تفاوت بین قلب کاری را که انجام می دهید و حاشیه ها را نگاه کنید.

در این مثال خاص ، ما مشخص کرده ایم که ایجاد محتوا و بازاریابی ایمیل ضروری است. اینجاست که بیشتر وقت خود را سپری خواهید کرد.

اما در مورد تیاتیک هایی که خوب کار می کنند ، نه فقط به عنوان خوب به احتمال زیاد شما تلاش خواهید کرد تا این فعالیت ها را انجام دهید ، حتی اگر فرصتی برای آنها فراهم شود.

زمان آن رسیده است که به صورت خودکار یا برون سپاری / نمایندگی انجام دهیم.

در مثال نظری ما ، شاید متوجه شده باشید که برخی از ترافیک ها از توییتر وارد می شوند و شما در حال شروع به ساختن موارد زیر هستید.

عالی است ، اما احساس می کنید که وقت کافی برای آن ندارید.

در مورد برنامه ریزی توییت برای چند ماه آینده با استفاده از Hootsuite چطور؟

برنامه ریزی

شاید مشتریان سوالات زیادی در مورد محصولات و دوره های شما داشته باشند ، اما شما هم برای آن وقت ندارید.

این یک اولویت نیست ، اما مطمئناً به تشویق فروش های آینده کمک می کند.

در مورد استخدام یک دستیار مجازی برای مراقبت از سوالات محصول و پشتیبانی مشتری چطور؟

استخدام

نکته ای که باید در اینجا مطرح شود اینست که اگر جزء اصلی درایور ارزش نیست ، احتمالاً باید شخص دیگری را برای انجام این کار پیدا کنید ، یا به دنبال راه هایی برای خودکار سازی آن باشید.

زیرا در نهایت توییتر و پشتیبانی مشتری چیز خوبی است اما ضروری نیستند.

این امر در مورد بسیاری از فعالیتهای بازاریابی صادق است. آنها مهم هستند ، فقط مهم نیست که

گرفتن این تصمیمات می تواند دشوار باشد ، اما وقتی این کار را گرفتید ، به این معنی است که شما فرصت دارید تا روی مهمترین چیزها تمرکز کنید.

این بدان معنی است که شما اساساً می توانید سطح بالایی داشته باشید. رشد همه چیز آنلاین است. اگر رشد نمی کنید ، ضرر می کنید.

اکنون زمان آن رسیده است که شما یک قدم به جلو در رشد آنلاین خود بردارید.

چه راهکارهایی برای شما مؤثر خواهد بود؟ چه راهکارهایی وجود ندارد؟ می توانید اندازه گیری کنید؟ آیا استراتژی مطابق با محرک ارزش است؟

اگر یک غذای آماده از این مقاله وجود دارد ، این است:

برای کسب سود ، چه از طریق اینترنت و چه غیرفعال ، باید پول در بیاورید.

صرف نظر از این ، نزدیکترین ارتباط با آن معامله مالی چیزی است که بیشتر از همه به صورت آنلاین برای شما مهم است.

از خرید محصولات ، ثبت نام ، تماس با سوالات

اینها محرک های ارزشی هستند و استراتژی کلی شما به برآورده کردن خواسته های آنها متکی است.

چگونگی دستیابی به آنها واقعاً مهم نیست ، زیرا به معنای واقعی کلمه میلیونها استراتژی در اختیار شماست.

صرف نظر از این که بفهمید چه چیزی بهتر عمل می کند بهترین علاقه شماست.

اگر کار نمی کند ، آن را بیرون بکشید.

اگر کارایی دارد ، فهمید که چگونه آن را موثرتر کنید.

به یاد داشته باشید ، معیارهای غرور دشمن هستند.

اگر ارزش لازم را برای تجارت آنلاین شما ایجاد نکرده باشد ، به هیچ عنوان نمی تواند مفید باشد.

هنگامی که شروع به درک بهتر در مورد کارهایی می کنید ، با ایجاد چارچوبی که قلب استراتژی آنلاین شما را مشخص می کند ، رشد خود را به سطح بعدی برسانید و همچنین حاشیه ها را مشخص کنید.

سپس ، برای برون سپاری یا اتوماسیون حاشیه ها به هر طریق ممکن ، تلاش کنید.

این بدان معناست که شما می توانید قدم بعدی را در رشد آنلاین خود بردارید.

با اهداف آنلاین خود موفق باشید!

Corpobrand by Shark Themes