اما هنوز هیچ اتفاق خارق العاده ای رخ نداده است ، درست است؟

هزاران توییت و اشتراک گذاری برای پست خود ندارید ، اینطور بود؟

نه بهمن پشت پرده از افرادی که مایل به پخش این کلمه هستند …

این جزئیات جزئی را که بخشی از محتوا VIRAL را ایجاد می کند ، نداشتند!

و اکنون این سؤال پیش می آید: دقیقاً آن چیزی که کوچک است چیست؟ و چگونه می توان به آن دست یافت؟

من از سنین زیادی درباره این موضوع سؤال کردم ، من این موضوع را بررسی کردم و این مثالها را در زیر انتخاب کردم که ثابت کرد مسیر موفقیت را کشف کرده است و برخی از مواد لازم برای “ ویروسی ” را بیرون کشیده ام. اینجا اند:

۱ inf اینفوگرافیک های تعاملی

اگر اینفوگرافیک قبلاً به خاطر تضمین موفقیت اجتماعی مقاله شما شناخته شده است ، یک کمپین درخشان از معاملات فارکس ثابت کرد که چیزی بهتر از این وجود دارد: اینفوگرافیک تعاملی.

تیم طراحان و بازاریابان که این کمپین را به عهده داشتند ، راهی برای ارائه مزایای تجارت مالی از طریق یک رابط شخصی ، تعاملی و خنده دار پیدا کردند. نگاهی به این شاهکار بیندازید: http://mahifx.com/

خنده

این همه محل برای ویروسی شدن بود:

     

    •  

    • محتوای شخصی شده. در هر مرحله ، از طریق تعامل با خواننده ، سازنده قادر به تنظیم محتوا برای هر فرد بوده و مخاطبان را از ابتدا تا انتهای پست درگیر می کند.
    •  

    • محتوا به صورت متوالی فاش شد و اینفوگرافیک را شگفت آور و انگیزه بخشید.
    •  

    • خنده دار و جالب بود.

واکنش به این اینفوگرافیک بیش از هر انتظاری بود. فقط در عرض چند روز:

     

    •  

    • > ۲۵،۰۰۰ بازدید از ۱۳۰ کشور.
    •  

    • > ۱۰۰۰ مورد پسند فیس بوک
    •  

    • > ۴۵۰ درخواست دعوت به سکو

۲ opinion نظر متخصصان

“بزرگترین اشتباهی که مشاغل کوچک هنگام SEO یا بازاریابی آنلاین انجام می دهند چیست ، و SMB ها چه می توانند برای جلوگیری از این اشتباه انجام دهند؟” – این سؤال باعث ایجاد بیش از ۱۰،۰۰۰ کلمه از مطالب درجه یک شد.

تیم تحریریه از DIYSEO با ۴۶ نفر از کارشناسان فعال در صنعت SEO تماس نگرفتند تا تجربه خود را به اشتراک بگذارند و به این سؤال بسیار ساده پاسخ دهند.

با تمام پاسخ های این گوروها ، DIYSEO تاکنون بیش از ۲۸k توییت برای این پست وبلاگ ایجاد کرده است.

مزایای آنها؟ مقدار زیادی:

     

  • مطالب باکیفیت منتشر شده از دانش و تجربه افراد معتبر در صنعت
  • منتشر کرد
     

  • مقاله خود را با ۴۶ نفر از مؤثرترین چهره ها به اشتراک گذاشت
  •  

  • در میان محافل عظیم اجتماعی که وارد آن شد ، دوباره به اشتراک گذاشته شد و رأی اعتماد به نفس همه این تأثیر گذاران را پوشیدید
  • اعتماد به نفس

    ۳ ٫ خیریه

    خیریه

    غم و اندوه همیشه مردم را گرد هم می آورد. بنابراین ، دو هفته پس از زلزله نیوزلند در فوریه ۲۰۱۱ ، SEOmoz قصد خود را برای کمک مالی به صلیب سرخ نیوزلند و حمایت از بازسازی پس از ویرانی های وحشتناک ناشی از زلزله اعلام کرد.
    زلزله

    عمل خیرخواهانه آنها مطمئناً مورد تحسین بسیاری قرار گرفته است ، اما پس از ارسال جنییتا در وبلاگ SEOmoz ، به همان اندازه محبوبیت پیدا نکرده است.

    و تمام آنچه او در رابطه با مقاله خود انجام داد این بود که از همه بخواهید انگشت شست خود را بالا بکشند. این است: انگشت شست!

    اما برای هر انگشت شست تولید شده توسط این پست ، SEOmoz 1 دلار به خیریه اهدا می کند. بنابراین کمترین کاری که هرکسی می توانست انجام دهد این بود که شست انگشت شست خود را در این پست ، صدای جیر جیر کردن مقاله ، از دوستان خود بخواهید که این کار را انجام دهند ، نظراتی را ارسال کنند که باعث تولید انگشت شست و حتی بیشتر می شود و به دلیل شرکت در یک عمل خوب ، نفس خود را تغذیه می کنند.

    دلار

    در همین حال ، SEOmoz خود را با قرار گرفتن در معرض و محبوبیت زیادی برای اهداء آنها می تواند بی سر و صدا پاداش.

    درخشان!

    ۴ manifest مانیفست ضد و نقیض

    این پست بعدی که با شما به اشتراک خواهم گذاشت بیش از بحث برانگیز است. حتی ممکن است بگویید که “تهاجمی” است.

    سال گذشته ، در ماه مه ، پیتر شانکمن در وبلاگ شخصی خود مقاله ای با عنوان: “من هرگز” متخصص رسانه های اجتماعی “استخدام نخواهم شد ، و شما را مجبور نخواهم کرد. دقیقاً همینطور ، در CAPS.

    استخدام

    گویی که عنوان برگزیده قبلاً به اندازه کافی جذاب نبوده است ، نویسنده حتی در مقدمه مقاله اعتراف کرده است که اولین انتخاب وی برای این عنوان “همه” کارشناسان رسانه های اجتماعی “بودند که باید در آتش بمیرند”. اما این خیلی خشن به نظر می رسید و او آن را واگذار کرد. آه ، خب … او هنوز هم آن را گفت …

    بگذارید اکنون از شما بپرسم: چه کسی این مقاله را پس از چنین مقدماتی نخوانده است؟

    بله ، حدس زدید! همه آن را می خوانند. این پست جنرال الکتریکبیش از ۴۰۰ نظر و هزاران توییت و لایک از هر دو طرف پل عصبانی شد: هواداران و مخالفان.

    عصبانی

    از این گذشته ، چند روز بعد رند فیشکین در وبلاگ SEOmoz پاسخی برای این پست نوشت. اگرچه او ایده Peter Shankman را مورد اعتراض قرار داد و نظر خود را استدلال کرد ، با نوشتن این مطلب در مورد مخاطبان خود ، رند خود را در تبلیغ پست پیتر مشارکت کرد و جلوه بیشتری به آن داد.

    این نشان می دهد که مقاله چقدر مهم است که فقط آموزنده باشد. یک بیانیه تشویقی برای گفتگو و واکنش های بیشتر ، در مواجهه با پست نقش بسزایی دارد.

    ویروسی شوید!

    امیدوارم که ایده های الهام بخش را در اینجا پیدا کرده باشید ، من مشتاقانه منتظر پست های زیبا و ویروسی شما در مورد ترکیبات مخفی “ویروسی” شما هستم. لطفا با ما در میان بگذارید

    ایده

    اعتبار عکس: هیرسیدایی