آغاز هر سال زمان برای تأمل در زندگی ، خانواده ، دوستان ، شغل و امور مالی شما است. همچنین بهترین زمان برای ارزیابی عملکرد سال گذشته و ایجاد لیست جدیدی از اهداف است. به عنوان یک وبلاگ نویسی حرفه ای یا کارآفرین عمومی در اینترنت ، بسیار مهم است که نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید تا بتوانید در استراتژی وبلاگ خود شکاف هایی ایجاد کنید.

نکات اساسی برای همه وبلاگ نویسان

۱ of به اهدافی که برآورده شده توجه کنید و تصمیم بگیرید که آیا آنها هنوز در برنامه های سال ۲۰۱۶ شما برای وبلاگ خود جایگاهی دارند یا خیر. به عنوان مثال ، توسعه منظم محتوا آشکارا یک نیاز مداوم است.

۲ ٫ به اهدافی که شما برآورده نکرده اید نگاه کنید. تجزیه و تحلیل کنید که چرا آنها را ملاقات نکرده اید ، و برنامه های عملی را برای چگونگی دیدار با آنها در سال آینده انجام داده اید.

۳ focus تمرکز خود را مشخص کنید. آیا شما در طاقچه خود باقی مانده اید یا می خواهید در موضوعات مربوط به این بخش بپیوندید؟ آیا موضوع جدید با محتوای فعلی و خوانندگان وبلاگ شما متناقض خواهد بود یا خیر؟

۴ goals اهداف قابل اندازه گیری را تعیین کنید: اهداف ترافیکی ، کسب خواننده جدید ، بازدید صفحه از بازدید کنندگان ، رتبه بندی موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی خاص ، مشترکین ایمیل – از جمله دیگران.

۵ ٫ آیا تحقیقات کلمه کلیدی شما جامع است؟ آیا کلمات کلیدی هدف شما بیش از حد رقابتی یا کم حجم هستند؟ آیا زمان خود را برای پاسخ دادن به سؤالات و تولید محتوای در موضوعاتی که وبلاگ شما پیدا می کند سرمایه گذاری می کنید؟ آیا در حالی که اختیارات وبلاگ شما رشد می کند ، شرایط ساده تری برای هدف قرار دادن وجود دارد؟
سرمایه گذاری

۶ a برنامه انتشار را برنامه ریزی کنید ، اما به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید تا در صورت لزوم تعدیل کنید.

برنامه ریزی

۷ time برای خواندن نشریات دیگر ، از جمله رقبای خود ، برای اهداف یادگیری و اوقات فراغت ، وقت ایجاد کنید.

نکات بک گراند و ساختاری

۹ ٫ آیا شرکت و سرور میزبان شما مطابقت دارد یا به دلیل عوامل خارجی بازدید کننده یا بهره وری را از دست می دهید؟ روی یک ارائه دهنده میزبان وب معتبر سرمایه گذاری کنید.

۱۰ blog وبلاگ خود را سریعتر کنید. نکات مربوط به ابزار PageSpeed ​​گوگل را بررسی کنید و از خدماتی مانند CloudFlare استفاده کنید.

۱۱ pages به عنوان مثال صفحات اصلی خود – درباره ما ، فرم تماس با ما ، و خط مشی رازداری را مرور کنید – و به روزرسانی های لازم را انجام دهید. برای ایجاد صفحه “درباره من” مورد توجه ، سرمایه گذاری کنید.

۱۲ plug افزونه های منسوخ یا بلا استفاده را حذف کنید. آنها تهدیدهای امنیتی را ایجاد کرده و احتمالاً بار صفحات وبلاگ شما را کاهش می دهند.

۱۵ ٫ برای صرفه جویی در پهنای باند و افزایش سرعت صفحه ، تصاویر را فشرده سازی کنید. از افزونه “WP Smush” استفاده کنید یا برای بهینه سازی تصاویر برای وب ، یک حساب کاربری در PicMonkey ایجاد کنید.

۱۶ links پیوندهای مرده را با گوگل Webmaster Tools بررسی و رفع کنید. اگر وبلاگ شما روی وردپرس اجرا می شود ، افزونه Broken Link Checker را برای به روزرسانی های فوری نصب کنید.

۱۷ security با به روزرسانی منظم WordPress ، مضامین و افزونه ها ، ایجاد نسخه پشتیبان به صورت هفتگی ، امنیت وبلاگ خود را تقویت کنید ، از استفاده از “مدیر” به عنوان نام کاربری خود دوری کنید و افزونه “Limit Login Attempts” را نصب کنید.

نکات مربوط به طراحی وبلاگ

۱۸ before قبل از ایجاد تغییرات ، در مورد طراحی وب تحقیق کنید. با این حال ، شما لازم نیست همه کارهایی را که دیگران انجام می دهند دنبال کنید. آنچه برای وبلاگ ، مارک ، خوانندگان ، استراتژی ها و اهداف کسب درآمد بهتر است انتخاب کنید.

۱۹ experience تجربه کاربر را در اولویت قرار دهید: قلم ها و اندازه های آسان برای خواندن ، فضای سفید ، تصاویر ، ناوبری ساده ، پیوندهای داخلی و محتوا را به جای تبلیغ متمرکز کنید. اگر می خواهید از تبلیغات استفاده کنید ، طرحی را انتخاب کنید و مکانی را انتخاب کنید که تعادل بین بهینه سازی CTR و عدم آزار خواننده شما باشد. گاهی اوقات بهتر است اگر بخواهید مخاطبان خود را بیگانه سازید یا به همان اندازه پرخاشگر و حریص عمل کنید ، از یک استراتژی کسب درآمد خودداری کنید.

۲۰ if در صورت لزوم یک تم وبلاگ جدید بخرید. اگر فکر می کنید ظاهر و ویژگی هایی دارد که به اهداف شما خواهد رسید ، از پرداخت مبلغی حق بیمه دریغ نکنید. فقط دقت کنید که کد خیلی سنگین نیست و یا بار بار شما رنج می برد.

۲۱ design طراحی پاسخگو را فراموش نکنید. وبلاگ خود را در اندازه های مختلف صفحه ، مرورگرها و دستگاه ها تست کنید تا از نمایش صحیح آن اطمینان حاصل کنید. این کار همچنین به شما کمک می کند تا صفحات و تصاویر را برای بارگذاری سریع دستگاه های تلفن همراه بسیار سنگین تشخیص دهید.

۲۲ by با پیوند دادن به محبوب ترین Conte خود ، صفحه ۴۰۴ جدید و جذاب را دوباره طراحی کنیدnt پیوندهای مربوط به صفحه سخت یا برنامه ای تصادفی را تصادفی می کند.

۲۳ a بازنگری آرم را در نظر بگیرید. در حالت ایده آل ، شما یک تصویر و متن خواهید داشت. تصویر باید بتواند در بعضی از صفحات اجتماعی شما (به عنوان مثال تصویر نمایه فیس بوک و توییتر) به تنهایی بایستد.

نکات مربوط به محتوا / نوشتن

اگر نیاز به ساختار و انگیزه برای ادامه تولید محتوا دارید ، تقویم سرمقاله ایجاد کنید.

۲۵ ٫ یک لیست در حال اجرا از موضوعات داشته باشید ، که می توانید در هر زمان ایده های ارسال را بکشید. تحقیق در مورد رقبا روش بسیار خوبی برای یافتن مطالبی است که شما باید برای وبلاگ خود تولید کنید.

ایده

۲۸ first پیش از هر چیز برای مخاطبان خود بنویسید ، نه برای گوگل. چیزی بنویسید که خودتان مایل به خواندن آن هستید. این به معنای شخصی بودن ، در عین حال جامع و راه حل محور است. سعی کنید بهترین راهنماهاها را در صنعت خود ایجاد کنید – محتوایی که به هر سؤالی که یک خواننده پاسخ دهد ، پاسخ خواهد داد.

۲۹ the زمان لازم برای کسب عناوین قاتل را سرمایه گذاری کنید. بدیهی است که از خواندن طعمه های پیوند پرهیز نمی کنید ، اما می توانید آن را با عبارت کلمه کلیدی مورد نظر برای رتبه بندی ، شروع به اضافه کردن یک روده بزرگ یا خط تیره شروع کرده و یک جمله کمی بیان کنید. همچنین می خواهید ابزارهای گوگل Webmaster را مرور کنید تا عناوین صفحه را بهینه کنید.
قاتل

۳۰ ٫ اگر در نوشتن مشکل دارید یا درمورد بحث در مورد یک موضوع مشکلی ندارید ، یک طرح خلاصه ارائه دهید که به پست شما ارسال شود. تحقیق در مورد بهترین های صنعت ممکن است بگویید و حتی اطلاعات و ارزش بیشتری از آنها اضافه کنید. این امر به ویژه هنگامی که می خواهید برای کلمات کلیدی با حجم زیاد و رقابت زیاد رقابت کنید ، بسیار مهم است.

مشکلی

۳۱ voice صدا یا لحن خود را مشخص کنید و به شخصیت خود صادق باشید. همانطور که می گویند ، “در حال حاضر [[نام جهان معروف] در جهان وجود دارد ، اما تنها یک [نام خود را درج کنید] وجود دارد.” ساده ترین و ساده ترین روش برای تمایز خود ، به اشتراک گذاشتن تجربیات ، نظرات و تخصص های خود است.

۳۲ structure ساختار جملات و واژگان خود را ساده نگه دارید. از کلمات “بزرگ” برای تأثیرگذاری استفاده نکنید. از گرامر خوب استفاده کنید ، اما جملات خیلی پیچیده یا طولانی را صرفا برای نشان دادن زبان خود ننویسید.

۳۳ text متن خود را به پاراگراف هایی بین ۲ تا ۵ جمله بکشید. از عناوین ، زیر عنوان ها و نقاط گلوله آزادانه استفاده کنید.

۳۴ ٫ همیشه یک تصویر برجسته یا تصویر در بالای صفحه خود قرار دهید. تصاویر خوانندگان را مجبور به کلیک کردن می کند و بسیار استقبال تر از یک متن است.

۳۵ ٫ در هر زمان ممکن امکان استفاده از اینفوگرافیک ، نمودار ، نمودار و بصری را داشته باشید. مردم اطلاعات بیشتری را از طریق تصاویر نسبت به متن جذب می کنند و تصاویر نیز باعث می شوند پست شما به اشتراک گذاشته شود.

۳۶ ٫ همیشه پست خود را تصحیح کنید تا خطاهای گرامر ، هجی و حروف چاپی بررسی شود. این کار معمولاً یک روز پس از اتمام نوشتن به صورت مطلوب انجام می شود. این به ذهن شما فرصت می دهد تا ایده های ناخودآگاه خود را درگیر کند و با یک رویکرد تازه برگردد. بعضی اوقات آنچه که یک روز صبح نوشتید ، به نظر می رسد روز بعد عالی نیست. با این وجود ، انجام شده بهتر از کامل است.

نکات وبلاگ نویسی سئو

۳۷ research تحقیقات کلمات کلیدی را انجام داده و یک کلمه کلیدی را برای هدف قرار دادن در هر پست شناسایی کنید. اهمیت تحقیقات کلمات کلیدی هرگز قابل اغماض نیست زیرا سرمایه گذاری در وقت خود برای نوشتن مطالب عالی که برای یک یا دو سال آینده رتبه ای کسب نمی کند سریعترین راه برای بیرون کشیدن خود است. با رقابت کم ، اصطلاحات حجم کم تا متوسط ​​شروع کنید و اختیارات دامنه خود را بسازید.

۳۸ key از کلمات کلیدی و تغییرات خود به طور طبیعی در عناوین و زیر عناوین استفاده کنید (H1، H2، H3…). یک مقاله را می توان برای چندین کلمه کلیدی از نزدیک مرتبط بهینه کرد.

۳۹ word از کلمات کلیدی خود در برچسب های alt در متن و تصویر خود استفاده کنید ، اما با چگالی و مکان قرار دادن کلمات کلیدی خود بیش از حد پرخاشگر نشوید. به یاد داشته باشید که عنوان شما قویترین شاخص سئو برای آن صفحه است ، بنابراین نیازی نیست که خود را ۱۰ مرتبه در یک صفحه تکرار کنید تا رتبه بندی شود.

۴۰ ٫ اگر چندین تصویر دارید ، از چندین برچسب alt مرتبط استفاده کنید. با این حال ، کلمه کلیدی alt = “انجام ندهید”. روی عبارتی که توصیفی است تمرکز کنید.

۴۱ perm لینک های ثابت خود را کوتاه کنید تا در درجه اول روی یک عبارت کلمه ای متمرکز شوید. به این نکته توجه داشته باشید که همیشه می توانید عنوان خود را بعداً تغییر دهید ، اما پیوند همیشگی شما سنگین تر است زیرا به تغییر مسیر نیاز دارد.

۴۴۲ link پیوند داخلی را به یک تمرین تبدیل کنید. پیوند با پست های مرتبط در بدن ، به ویژه به محتوای همیشه سبز ، اما فقط برای ایمن بودن ، متون لنگر خود را بیش از حد بهینه نکنید. برای جلوگیری از پیوند دادن به همان صفحه داخلی ، چندین بار با همان عبارت از تغییرات استفاده کنید.

۴۳۳ ٫ هنگام راه اندازی وبلاگ ، روی ساختن لینک های مارک دار تمرکز کنید. این به معنی استفاده از URL ، نام تجاری یا نام شخصی شما به عنوان متن لنگر است. به عنوان مثال ، “StartABlog123” ، “شروع یک وبلاگ ۱۲۳” ، “StartABlog123.com” یا “گری”دک “

۴۴۴ ٫ برای ایجاد لینک پیوند همیشه کیفیت را بر کمیت در اولویت قرار دهید. اگر در حال ارزیابی یک نشریه هستید ، ممکن است علاقه مند به ارسال مهمان برای شما باشید ، رتبه بندی کلمات کلیدی آنها ، تعامل رسانه های اجتماعی ، ساختار سایت و غیره را بررسی کنید. یک سایت را بطور کلی تجزیه و تحلیل کنید – DA’s Moz از نظر اندازه گیری دامنه به شدت قابل اعتماد نیست ، زیرا ، برای یک ، این مسئله در نظر نمی گیرد که سایتی مجازات داشته باشد یا خیر.

نکات اجتماعی

۴۵ time برای ساخت حداقل یک حساب کاربری رسانه ای اجتماعی وقت بگذارید. با یک شروع کنید ، یاد بگیرید که چه چیزی کار می کند و حرکت کنید. اما در سیستم عامل هایی که برای طاقچه یا مخاطبان شما کار نمی کنند ، وقت خود را تلف نکنید. وبلاگ های B2B می توانند پینترست و اینستاگرام را نادیده بگیرند ، اما سرمایه گذاری های زیادی را در لینکدین و Twitter انجام دهند. وبلاگ های B2C ، به ویژه مواردی که به تصاویر مانند وبلاگ های مد و مواد غذایی تکیه می کنند ، می توانند با پینترست ، فیس بوک و اینستاگرام درگیر تعامل شدید و CTR شوند.

۴۶۶ ٫ مکان دکمه های رسانه های اجتماعی خود را بهینه کنید. بالا ، پایین و سمت چپ مکانهای مشترکی هستند ، اما آزمایش A / B می تواند جایگاه بهینه را برای وب سایت خاص شما تضمین کند.

۴۷ ۷ برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود در هر سیستم عامل ، زمان های بهینه را مشخص کنید. مطالعات را بخوانید و داده های خود را جمع آوری کنید تا استراتژی تعیین کننده نتایج بهینه را تعیین کنید.

۴۸ ٫ به توییتها و نظرات پاسخ دهید. با تشکر از دیگران برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود با کاربران رسانه های اجتماعی درگیر شوید. رسانه های اجتماعی ممکن است یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد پیروان وفادار باشد.

۴۹ love عشق اجتماعی را تلافی کنید و محتوای افراد دیگر را به اشتراک بگذارید. متخصص بودن در شناخت مطالب مفید عالی و به اشتراک گذاری آن با پیروان خود ، می تواند به شما کمک کند تا در طاقچه خود تأثیرگذار شوید.

نکته جایزه

وبلاگ نویسی مانند هر چیز دیگری در زندگی است – آنچه را می دهید دریافت می کنید ، و من فقط به معنای کمک به همکاران وبلاگ نویسان و ایجاد روابط نیستم ، گرچه این بسیار مهم است. در این دنیای نتایج فوری و بازخورد ، ما آموزش می دهیم که رضایت فوری را از دست بدهیم – کاری انجام دهیم و بلافاصله پاداش خواهیم گرفت.

وبلاگ نویسی با توجه به اینکه بخشی از اینترنت است و به دنیای تند و سریع فناوری متصل است ، به مردم این احساس را می دهد که موفقیت و پول سریع امکان پذیر است. اینطور نیست از وبلاگ نویسان موفق و کارآفرینان اینترنتی سؤال کنید و به شما خواهند گفت که حداقل تا دو سال قبل از اصابت بزرگ به آنها ، روز و شب زحمت کشیدند. مواردی که ناهنجاری نیستند و احتمالاً قبل از شروع رابطه روابط برقرار کرده اند.

نکته این است – وبلاگ نویسی مانند بازی با لگوس است. برای ساختن هر چیز معنی دار ، زمان ، تلاش ، سازگاری و سرمایه گذاری طولانی مدت از منابع شما طول می کشد. هر یک از نکات فوق و هر قدمی که در جهت رشد کسب و کار وبلاگ نویسی خود برداشته اید ، بلوک ساختمانی یا پله سنگی به سطح بعدی است. پیچیده نیست و همچنین به مدرک پیشرفته ای نیاز ندارد. این فقط انجام صدها یا هزاران چیز درست با گذشت زمان است. و اگر همیشه احساس ضعف کردید ، کاری را که من انجام می دهم انجام دهید و نقل قول های انگیزشی معروف را بخوانید تا یادآوری کنید که مسیر موفقیت چالش برانگیز است اما ارزش آن را دارد.