من معتقدم هرکسی که در اینجا رتبه بندی وب پیشرفته را می خواند اهمیت لینک دهنده را درک می کند. بر اساس تجربه محدود من ، این مهمترین عامل کلیه فاکتور جستجوگرها در خارج از صفحه است.

و در صورت نیاز به اثبات ، این سایتی است که من در مدت ۱۸ ماه گذشته از آن نظارت دارم.

در این مقاله ، من در مورد سه استراتژی ایجاد لینک که اکنون و در آینده نزدیک از آنها استفاده می کنم ، بحث خواهم کرد.

استراتژی ساخت و ساز پیوند شماره ۱: ارسال مهمان (در وبلاگ هایی که در پیوند محتوا شرکت می کنند)

ارسال مهمان یک تاکتیک معمول و ایمن برای تولید لینک های Backlink و مراجعه به سایت شماست. من آن را برای چندین وبلاگ خود استفاده کرده ام و مطمئن هستم که بسیاری از شما نیز ممکن است سعی کنید برای سایت های مربوطه در طاقچه شما مهمان ارسال کنید.

Backlink

اما در ارسال مهمان مشکلی وجود دارد – حتی اگر یک پست مهمان Backlink به شما بدهد ، ممکن است باعث ایجاد ترافیک یا کشش زیادی نشود.

مشکلی

و این به این دلیل است که کار شما فقط توسط خوانندگان وبلاگ هدف و هیچ کس دیگری مشاهده نمی شود. اما من یک راه حل برای این مشکل در قالب ارسال مهمان برای سایتهایی که محتوا را تشکیل می دهند پیدا کردم.

راه حل

بگذار توضیح بدهم:

سندیکای محتوا فرایند گرفتن بخشی از مطالب و انتشار آن در چندین وبلاگ است. انتشارات عظیمی مانند The Huffington Post ، Mashable، Business 2 Community و موارد دیگر دارای شبکه های سندیکای محتوای خود هستند. در اینجا ، آنها با سایتهای “شریک زندگی” یا “ناشر” طاقچه کار می کنند و پستهای معتبری را از این سایتها انتخاب می کنند و دوباره در وبلاگهای خود منتشر می کنند.

هنگامی که چنین سایتهایی مجدداً محتوای را منتشر می کنند ، از محل دریافت محتوای آن به اعتبار (و پیوندی) به شریک یا ناشر اعطا می کنند و گاهی اوقات نویسنده را به صورت بیوگرافی نشان می دهد.

سه مزیت اصلی ارسال مهمان در سایتی که همگام سازی محتوا است:

# ۱: برای هک کردن مخاطبان وبلاگ های متعدد

با ارسال مهمان در سایتی که همگام سازی محتوا باشد ، پست مهمان شما این فرصت را دارد که در بعضی از وبلاگ های برتر وب نمایش داده شود. این بدان معناست که افراد بیشتری کارهای شما را مشاهده می کنند ، و افراد بیشتری متوجه زیستی نویسنده شما می شوند و از وب سایت شما بازدید می کنند.

# ۲: هک شدن به دنباله های اجتماعی این وبلاگ های محبوب

وب سایت هایی که محتوای را منتشر می کنند ، آن را به صورت فعال در شبکه های اجتماعی خود تبلیغ می کنند. این بدان معناست که شما در همان پست مهمان ، تعامل اجتماعی بیشتری کسب می کنید.

# ۳: کارزارهای ایجاد لینک آینده / فرصت های دسترسی

هنگامی که پست مهمان شما در وبلاگ های برتر برجسته می شود ، اعتبار شما افزایش می یابد. همچنین ، هنگامی که محتوای شما در یک وبلاگ محبوب منتشر می شود ، می توانید پای خود را در شبکه آن وبلاگ قرار دهید. این بدان معناست که می توانید با اطمینان بیشتر به چنین وبلاگهایی نزدیک شوید که درخواست دیگری برای ساختن لینک پیوند دارید.

انجام این کار: مثال زندگی واقعی

بنابراین ، بیایید بگوییم که شما به عنوان مثال یک وبلاگ را با توصیه های شغلی اداره می کنید.

به جای ارسال مهمان برای هر وب سایت محبوب در طاقچه حرفه ای ، به دنبال سایتی مانند The Muse باشید.

Muse دارای یک شبکه عظیم سندیکای محتوا است و ناشر سایت هایی مانند Mashable ، Inc ، کارآفرین ، شرکت سریع ، Forbes ، Business Insider و موارد دیگر است.

مطمئناً ، در این مورد ، هیچ سئو سس اضافی دیگری برای همه مجدداً دریافت نمی کنید ، اما همانطور که قبلاً گفتم ، این باعث می شود که پست مهمان شما یک ضربه سر و صدا باشد و اعتبار خود را به برند شما بیفزاید. که چیزی است که به شما در بهبود چشمگیر نتایج ساخت پیوند کمک می کند.

اکنون می خواهیم مراحل لازم را برای شروع کار مشاهده کنیم.

۱ ٫ جستجو

وبلاگ های معروف را در طاقچه خود پیدا کنید که پست های مهمان را می پذیرند و بخشی از شبکه های عظیم محتوا هستند.

یک راه خوب برای یافتن اینکه آیا یک وبلاگ به صورت سندیکای محتوای شما این است که به دنبال کلمات کلیدی مانند “این پست در ابتدا در [وبلاگ هدف] ظاهر شد” است.

در مثالی که دیدیم ، احتمالاً به دنبال چیزی مانند “این پست در ابتدا در The Muse” هستید تا تأیید کنید که Muse در پیوند محتوا شرکت می کند.

۲ ٫ پیچ

ایده های جالبی پیدا کنید تا به ویرایشگران این وبلاگ ها بپردازید.

ایده

هنگامی که هدف شما نشان دادن چندین وبلاگ است ، مهم است موضوعاتی را انتخاب کنید که جذابیت گسترده ای داشته باشند و خیلی مشخص نیستند.

حتی اگر خسته کننده ترین سایت طاقچه جهان است ، مضطرب نکنید. از آنجا که می توان ایده های پست هوشمندانه ای یافت که برای مجموعه گسترده تری از مخاطبان جذاب باشد.

کریستی هینز در این مقاله نکات مفیدی را ارائه می دهد:

به عنوان مثال ، اگر شما یک کار در رستوران ها هستید ، می توانید پستی در مورد چگونگی به دست آوردن مواد تشکیل دهنده پایدار برای سرآشپزهای خود انجام دهید. اگر یک وام مسکن هستید ، می توانید برای متخصصان املاک و مستغلات پستی در بهترین تکنیک های رسانه های اجتماعی انجام دهید.

وام مسکن

اگر متوجه شویدپست الکترونیکی ، “چگونه می توان این ۵ مکالمه پولی بی دست و پا را با همکاران انجام داد” ، از مثالی که در مورد آن بحث می کنیم ، خواهید دید که این موضوع خیلی خاص حرفه ای نیست. اما سایتهایی مانند Mashable و Fast Company آن را مجدداً منتشر کردند.

بنابراین ایده های پست خود را به چرخش جهانی ببخشید و آنها را بیش از حد متمرکز نکنید – یا شانس ظاهر شدن را از دست خواهید داد.

استراتژی ساخت و ساز پیوند شماره ۲: ایجاد روابط (یا دسترسی به تأثیرگذار)

در استراتژی ساخت دوم پیوندی که می خواهم آن را امتحان کنم ، می خواهم به بسیاری از تأثیر گذاران با درخواست Backlink مراجعه کنم. اما این درخواست ها ایمیل های سرد نخواهد بود.

منظور من این است:

به عنوان صاحب یک وب سایت محبوب ، من عادت کردم که بسیاری از ایمیل های دستیابی را دریافت کنم. این ایمیلها درمورد نمایش یا بررسی محصولات در وبلاگ من یا پست مهمان یا لینک دهنده یا درخواست فریادهای اجتماعی و موارد دیگر است.

وقتی چنین نامه الکترونیکی را باز می کنم ، می توانم بگویم که برای من نوشته شده است یا اینکه من هم یک نسخه از الگوی دریافت کرده ام.

من می گویم حدود ۹۰٪ از این ایمیلها اخلاص ندارند. بنابراین ، من می دانم این مشکل برای تأثیرگذارهای طاقچه چقدر جدی است – برای دریافت ۱۰ ثانیه ایمیل هر روز – هرکدام چیزی بخواهند.

و من از این تجربه به شما می گویم:

ایمیل های الگویی که به هیچ وجه شخصی سازی نشده اند ، کاملاً مسطح هستند.

اما حتی ایمیلهای بسیار شخصی نیز می توانند شکست بخورند. زیرا گاهی اوقات ، صرف سرمایه گذاری در وقت برای نوشتن یک ایمیل عالی کافی نیست. شما باید بهتر از این کار کنید در واقع ، شما باید خیلی بیشتر از این کار کنید.

پیش از این ، فقط یک ایمیل دستیابی که قبلاً کافی بود ، اکنون یک سری از مشغولات کوچک را قبل از درخواست لینک می گیرد.

این درگیری ها می توانند عبارتند از:

     

  • به دنبال تأثیرگذار
  •  

  • به طور مرتب محتوای آنها را به اشتراک بگذارید
  •  

  • گذاشتن نظرات معنی دار در وبلاگ های خود

وقتی همه این موارد را انجام دادید و آن را از طریق ایمیل مورد نظرتان ذکر کردید ، شخصی که می خواهید به تلاش شما برسد ، متوجه خواهد شد که شما فقط یک بلاگر دیگر نیستید که یک Backlink را تعقیب می کنید یا به دنبال لطف هستید.

من هنگام تحقیق برای این مقاله به Vinay Koshy of Sprout Worth رسیدم و او توصیه های خوبی را ارائه داد –

اگر هدف از ساختن پیوند ، استفاده از راه حل های تبلیغاتی را توصیه نمی کنم ،

در عوض ، او می گوید ، بر “ایجاد روابط” توجه کنید.

پس از برقراری روابط ، می تواند به مراجعه کنندگان ، ترافیک و غیره کمک کند. این همان چیزی است که به ما کمک کرده تا در WP Curve مخاطبان بیش از ۳۰،۰۰۰ مشترک را رشد دهیم. اما برای شروع یک تازه کار با درخواست پیوند ، آن را به نوعی دسترسی متقابل تبدیل می کند که در اکثر موارد خیلی مهربانانه به نظر نمی رسد. “
حال اگر به مشارکتهای کوچکی که پیشنهاد کردم نگاه کنید ، به تعبیر بزرگتر ، این همه ایجاد روابط است. بنابراین با آنها شروع کنید و نه با “بپرسید”. برای به دست آوردن یک ستون اصلی ، با این لیست چک مشارکتی که Groove در طول سالها با موفقیت از آن استفاده کرده است ، درگیر شوید.

     

  • در توییتر دنبال کنید.
  •  

  • دو توییت.
  •  

  • دو نظر در مورد وبلاگ.
  •  

  • دو اشتراک وبلاگ.
  •  

  • ایمیل شخصی.

استراتژی ساختمان شماره # ۳: ایجاد دارایی های اینترنتی با ارزش پیوند

سومین استراتژی ایجاد لینک پیوند من است که من در بسیاری از پروژه های فعلی من با موفقیت استفاده کردم.

بر خلاف راهبردهایی که تاکنون دیدیم (همه اینها شامل دسترسی است و یا از لحاظ ماهیتی تا حدودی برون مرزی هستند) ، این استراتژی ایجاد محتوای پیوندی ارزشمند واقعاً ورودی است.

نمونه های زندگی واقعی

من این راهنمای ۸،۰۰۰ کلمه ای را برای میزبان وب میزبانی وب برای افرادی که به دنبال راه اندازی اولین وب سایت خود در سال ۲۰۱۰ هستند ساخته ام. این صفحه صدها پیوند ناخواسته را در طول سال ها ترسیم کرده است.

۲ tool ابزار رایگان

یکی از ابزارهای مورد علاقه من – Dynamic Dummy Image Generator ابزاری ساده است که به طراحان کمک می کند تا تصاویر ساختگی را در یک جیف ایجاد کنند. این امر به آنها اجازه می دهد تا بدون نیاز به انتظار برای بازگشت مشتری با عکس های واقعی یا تصاویر واقعی ، کارهای طراحی خود را ادامه دهند.

این سایت ۱۱۰،۷۵۵ پیوند پشتی از ۲،۹۵۱ دامنه مرجع در این زمان نوشتن دارد.

۳ ٫ برنامه های رایگان

نمونه دیگر در سایت WHSR من – بیش از ۱۲۰۰ آیکون رایگان به شما ارائه می دهیم. این مجموعه نمادها برای افرادی که به دنبال ساختن وب سایتهای عالی هستند ، مفید هستند.

چه محتوا / ابزاری برای ساخت؟

به یاد داشته باشید که چنین قطعه های محتوا یا برنامه های رایگان یا ابزارهایی فقط موفق می شوند اگر یک مشکل واقعی را حل کنند. اگر به جای مجموعه ای از نمادها ، الگوهای PPT را تهیه کردم ، مطمئنم که خوانندگان من علاقه ای ندارند.

بنابراین ، برای توسعه چنین منابعی ، ابتدا باید بدانید که خوانندگان شما واقعاً به چه چیزی نیاز دارند. شناسایی چنین نیازهایی آسان است اگر به مکانهایی توجه کنید که خوانندگان شما در آن قرار دارند و در مورد آنها بحث می کنند. در اینجا برخی از پاتوق های خواننده محبوب آورده شده است:

ویسلیک

Wiselike ابزاری جالب است که متخصصان را به هم وصل می کند. به شما امکان می دهدیک ۱۰۱ با متخصصان در هر طاقچه.

بنابراین ، اگر یک وبلاگ پشتیبانی مشتری دارید ، سؤالاتی درباره طاقچه خود دنبال کنید و دنبال قهرمانان پشتیبانی مشتری (دنبال کنید تا به هنگام پاسخ دادن به هر سؤالی به روزرسانی کنید).

نه تنها این ، پیش بروید و درباره محتوای مورد نظر خود قبل از شروع کار یا اینکه ابزاری که می خواستید وجود داشته باشد ، بپرسید.

گروه های پیشرفته فیس بوک

گروه های فیس بوک یک مین طلایی برای کمک به ایده های منابع (و حتی ابزار) هستند. بنابراین اگر طاقچه شما است و به طور معمول موضوعاتی را که اعضا به دنبال مشاوره در آن هستند ، به همه گروهها بپیوندید. اگر می بینید که همین موضوع چندین بار در حال نمایش است ، ممکن است بخواهید این موضوع را در نظر بگیرید.

گروههای پیشرفته لینک شده

اگر در B2B هستید ، ممکن است بخواهید به گروه های طاقچه لینکدین بپیوندید تا اطلاعاتی را کشف کنید.

Quora

محبوب ترین وب سایت پرسش و پاسخ ، Quora ، یکی دیگر از منابع عالی برای یافتن سؤالاتی است که خوانندگان شما را دچار مشکل می کند.

تغییر مکان

صفحه اول اینترنت هنوز مکانی عالی برای یافتن نگرانی های واقعی کاربر است.

Udemy
این بازار آموزش آنلاین دارای دوره هایی در هر مکان است. در دوره های موجود در طاقچه خود مرور کنید و بدانید که چه مطالب قابل بارگیری دروس مختلف ارائه می دهد. غالباً ، اینها از الگوهای مفید ، لیست های چک یا PDF استفاده می کنند. اینها می توانند ایده های خوبی برای تولید محتوای ارزشمند در لینک در وبلاگ شما باشند.

شکار محصول

همچنین ، ببینید که آیا می توانید برای هر نوع میوه کم آویز در اینجا مراجعه کنید. به عنوان مثال ، برای مجموعه های آیکون های خود ، من آنها را به دایرکتوری های رایگان ارسال کردم و آنرا به وبلاگ نویسان که در مورد آیکون های رایگان وبلاگ نویسی می دهند ، دادم.

هنگامی که چیزهای جذاب خود را از آنجا خارج می کنید ، مردم کیفیت آن را می بینند و بقیه تبلیغات در حالت خودکار اتفاق می افتد. مردم با خوشحالی منابع شما را به محافل و مخاطبین اجتماعی خود و بدون هیچ گونه فوری توصیه می کنند.

بسته بندی کردن

بنابراین این برنامه های من برای گرفتن برخی از بک های جدی در سال آینده است. در سال ۲۰۱۷ از چه راهبردهای ساختمانی استفاده خواهید کرد؟