۳ ترفند ساده کاهش وزن برای افراد پرمشغله

weight-loss-ways-for-busy-people

اگه حجم کارای روزانه شما اونقدر زیاده که حتی نمیتونین به باشگاه رفتن فکر کنین شاید باید طرز فکرتون در مورد کاهش وزن رو تغییر بدین، مسئله اونقدر هم پیچیده نیس فقط باید مقداری مراقب رفتارای تغذیه ای خودتون باشین.

به گزارش آلامتو و به نقل از بدونیم؛ کاهش وزن واسه خیلیا پیچیده و خسته کننده به نظر می رسه. باید دقیقا حساب مقدار مصرف کالری روزانه رو داشته باشیم، مرتب به باشگاه بریم یا مکملای چربی سوز مصرف کنیم. درسته اینا کمی پیچیده و خسته کننده هستن اما احتیاجی نیس که حتما انجام شن.

هدف ما در زندگی این نیس که خودمون رو غرق شمارش کالریا کنیم و تموم وقتمون رو صرف رفتن به باشگاه کنیم. با این اوصاف ممکنه از زندگی لذت زیادی نبرین و ذهن و احساستون تاثیر منفی از اون بگیرن. پس وقتی زندگی شادی نداشته باشین کاهش وزن چه ارزشی داره؟

به جای این که همیشه دنبال رژیمای سخت برید و مرتب مراقب غذاهایی که می خورید باشین فقط کافیه چند تغییر ساده در برنامه غذایی خود بسازین. پیشنهادایی که در این متن می خونین نه فقط موثر بلکه ایمن و سالم هم هستن. می تونین با این نکات، سلامت جسمی خود رو تقویت کرده و به آسونی از اضافه وزن خلاص شید. این ۳ ترفند ساده کاهش وزن رو از همین امروز به کار ببرین تا نتیجه کاهش وزن رو در عرض یه هفته ببینین.

پروتئین

برنامه رژیمی پروتئین بالا معمولا در برنامه های کاهش وزن دراز مدت جواب میده. اما وقتی بحث نگرانی در مورد کربوهیدراتا و چربیا پیش میاد رژیم پروتئین بالا در اولویت قرار میگیره. تاثیراتی که پروتئین می تونه در کاهش وزن داشته باشه:

پروتئین در مقایسه با چربی و کربوهیدرات هنگام هضم کالری بیشتری می سوزونه.

پروتئین از تحلیل رفتن ماهیچه ها جلوگیری می کنه. ماهیچه هایی که در سوزوندن کالری به بدن کمک زیادی می کنن.

پروتئین باعث می شه در دراز مدت احساس سیری کنین و کمتر به سمت غذا برید.

تلاش کنین بیشتر غذاهای پروتئین دار استفاده کنین. سفیده تخم مرغ، مرغ و ماهی، آجیل و… فقط کافیه یکی از غذاهای پروتئین دار مورد علاقه خود رو در نظر گرفته و به برنامه غذایی روزانه خود اضافه کنین.

آب

کارشناسان و پزشکان همیشه نوشیدن آب رو پیشنهاد می کنن و واسه اون دلیل دارن. یه سری عملکردهای بدن در صورت هیدراته بودن بدن کار خود رو خوب انجام میدن. مثلا انتقال مواد مغذی در بدن. اگه بدن هیدراته باشه و آب کافی دریافت کرده باشه می تونه کالری بیشتری بسوزونه. پس با پیشنهاد دومه که پیشنهاد اول موثرتر می شه. آب هم می تونه یکی از عوامل سیری شما باشه. خیلی ساده س! صبحا پس از بیدار شدن و قبل از هر وعده غذا یه لیوان بخورین تا احساس سیری کنین و کمتر دلتون غذا بخواد. گذشته از تموم اینا آب واسه پوست و سلامت هم خیلی خوبه. پس همیشه به مقدار کافی مصرف آب داشته باشین.

سبزیجات

هممون میدونیم که این سبزیجات برگ دار هم واسه سلامت به درد بخور هستن و هم به کاهش وزن کمک می کنن. تا حالا می دونستین که به چه دلیل خوردن یه بسته چیپس اینقدر راحته اما خوردن یه گل با این که کالری کمتری داره نه؟ چون کربوهیدراتای ساده مثل هله هوله ها توانایی کمی واسه حس سیری و این که به مغز دستور سیری بدن دارن. اما سبزیجات فیبردار خیلی زود به مغز دستور سیری میدن. به خاطر همین نمیشه از اونا زیاد مصرف کرد.

بهترین ادویه واسه چربی سوزی

دلیل کم نشدن وزن چیه؟

بدونیم کاهش وزن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *