پایان نامه ارشد رایگان با موضوع اوقات فراغت

دلیل انجام ورزش و فعالیت بدنی سرزنش و تحقیر کردند
7/87
9/8
9/1
1
5/0
9
به دلیل انجام ورزش یا فعالیت بدنی چیزی که دوست داشتم به من هدیه دادند
8/56
3/24
3/12
7/3
9/2
10
هنگام تفریح و گردش خارج از شهر، برای ورزش و فعالیت بدنی برنامه ریزی کردند
38
1/25
8/22
1/8
6
11
در برنامه ریزی فعالیت های مرتبط با ورزش به من کمک کردند
7/32
33
6/18
7/10
5
12
نظراتم را در مورد ایجاد شرایط بهتر برای انجام ورزش در اوقات فراغت جویا شدند
2/32
7/25
7/23
4/13
5
13
درباره میزان علاقه مندی آنها نسبت به ورزش در اوقات فراغت صحبت کردیم
2/27
3/29
2/22
4/13
9/7
توزیع فراوانی درصدی پاسخ افراد به سوال های بخش حمایت والدین
ردیف
سؤالات
هیچ وقت
به ندرت
گهگاهی
اغلب
بیشتر مواقع
1
با من، ورزش یا فعالیت بدنی انجام داده اند
8/18
6/18
4/18
2/21
23
2
پیشنهاد کردند تا ورزش یا فعالیت بدنی انجام دهیم
9/14
1/19
1/20
6/23
3/22
3
یادآوری مفیدی در مورد برنامه ورزش در وقت آزادم به من داده اند
)بطور مثال: امروز تمرین است(
2/32
4/14
8/22
8/17
8/12
4
مرا تشویق کردند تا به ورزش یا فعالیت بدنی در وقت آزادم ادامه دهم
9/19
5/21
2/21
3/24
1/13
5
برنامه زمانی خود را تغییر دادند، تا بتوانیم با هم ورزش کنیم
6/36
5/22
6/17
8/12
5/10
6
درباره ورزش و فعالیت بدنی با یکدیگر گفتگو کردیم
8/11
5/16
3/24
7/25
7/21
7
در مورد مدت زمانی که به ورزش یا فعالیت بدنی اختصاص می دهم، شکایت داشتند
9/70
23
5/4
3/1
3/0
8
مرا به دلیل انجام ورزش و فعالیت بدنی سرزنش و تحقیر کردند
6/86
7/9
4/2
5/0
8/0
9
به دلیل انجام ورزش یا فعالیت بدنی چیزی که دوست داشتم به من هدیه دادند
6/79
4/14
1/4
6/1
3/0
10
هنگام تفریح و گردش خارج از شهر، برای ورزش و فعالیت بدنی برنامه ریزی کردند
1/41
5/21
8/19
2/9
4/8
11
در برنامه ریزی فعالیت های مرتبط با ورزش به من کمک کردند
9/31
8/22
3/22
2/16
8/6
12
نظراتم را در مورد ایجاد شرایط بهتر برای انجام ورزش در اوقات فراغت جویا شدند
8/28
7/20
1/26
8/16
6/7
13
درباره میزان علاقه مندی آنها نسبت به ورزش در اوقات فراغت صحبت کردیم
2/20
6/18
2/22
8/22
2/16
توزیع فراوانی درصدی پاسخ افراد به سوال های بخش حمایت دوستان
چکیده انگلیسی:
Abstract
The present study examined the association between family and friend’s social support and leisure-time physical activity (LTPA) in youth. Cross-sectional population-based study, conducted in Yazd, Iran. Participants (N=382) completed self-reported measures of social support and physical activities as leisure.
Comparisons were made between youth with active and inactive levels of LTPA. To assess the association between social support and levels of LTPA, two different statistical models were used: binary and multinominal logesitic regression models for dichotomous and polytomous outcomes, respectively. After adjusting for confounders, statistically significant associations (P<0.05) between type of social support and LTPA were found in the active group. Also, the dimension of information support was associated with LTPA (OR=1.21; 95%CI) and the emotional dimension was associated with LTPA (OR=1.23; 99%CI). Friend's social support presented in all analyses, stronger associations with LTPA than family support. This finding is important, because it suggests that dimensions of social support the time spent on leisure time physical activity. Subject: The Role of Social Support on Leisure Time Physical Activity Among Young Boys of Yazd City. Thesis Advisor: Seyed Mohammad Ali Mirhosseini (Ph.D) Consulting Advisor: Ahmad Torkfar (Ph.D) By: Hossein Etessam Islamic Azad University Science and Research Branch- Hormozgan Thesis of: physical education M.A On: Sport Administration Subject: The Role of Social Support on Leisure Time Physical Activity among Young Boys of Yazd City Thesis Advisor: Seyed Mohammad Ali Mirhosseini(Ph.D) Consulting Advisor: Ahmad Torkfar (Ph.D) By: Hossein Etessam 2013-2014 1 Maslow 2 Thoits 3 Sarason 4 Dimatto 5 Weiss 6 kee 7 Ben-ari & Gil 8 Sarafino, Edward P. 9 Snyder & Spereitzer 10 Eyler 11 Rowland & Freedson 12 Sallis 13 Snyder & Spereitzer 14 Mannell & Kleiber 15 Ganster & Victor 16 Kubzansky & Berkman & Seeman 17 Cobb 18 Sarafino 19 Webster 20 Touraine 21 Leo B Hendry; Janet Shuksmith; Anthony Glendinning 22 Max Kaplan 23 Neumeyer 24 Parker 25 Charles Kestner Brightbill 26 De Grazia 27 Torkildsen 28 Bourdieu 29 Kivisto 30 Blane & Netuveli 31 Shaw 32 Larson 33 Rojek 34 Torkildsen 35 Parsons 36 Roza Czabak Garbacz 37 Haywood 38 Stanley Parker 39 Will Durant 40 Jay B. Nash 41 Auger 42 Joffre Dumazedier 43 Ken Brown 44 Rojek 45 Cooper 46 Charles Kestner Brightbill 47 Phoenix 48 Carlson 49 McCloy 50 Aristotle 51 Csikszentmihalyi & Graef 52 Max Weber 53 Katz Gerro 54 Raymore 55 Fitzgerald 56 Shinew 57 Wegner 58 Glaser 59 Thorlindsson & Bernburg 60 Robert 61 Dumazedier 62 Torkildsen 63 Cyril Smith 64 Dennis Keever 65 plato 66 Comte Auguste 67 Marx 68 PAHO 69 World Health Report 70 WHO 71 Morrow 72 www.who.int 73 Wendel 74 Sinha 75 James & Hill 76 Thorlindsson 77 WHO 78 Larson 79 Larson 80 Miia 81 Gang Hu 82 Simmel, Georg 83 Kivisto, Peter 84 Leo B Hendry 85 Weiss 86 Unger & Johnson 87 Thorlinsson 88 Oliveira 89 Wai-yongkwong 90 Taylor 91 Hultsman 92 Caldwell & Darling 93 Stodolska 94 Sarafino 95 Drentea 96 Sarafiono 97 Gatchel 98 Sarafino 99 Drentea 100 Taylor 101 Moreno 102 Lindsey 103 Kenyon & McPherson 104 Cohen 105 Schafers, Bernhard 106 United Nations 107 UNESCO ( United Nations Educational Scientific & Cultural Organization) 108 Anderssen & Wold 109 Hanson & Isacsson 110 Malmo 111 Hendry 112 Rowland & freedson 113 Cousins 114 Heaney & Israel 115 Caldwell & Darling 116 Leslie 117 Ozler 118 Lindstrom 119 Duncan 120 Morris okun 121 Watson 122 Saskatchewan 123 Satchidanand 124 Pittsburgh 125 Stodolska 126 Marques & McAuley 127 Wijndaele 128 Flemish 129 Orsega 130 Trinh 131 Sabiston & Crocker 132 Saint 133 Moksnes 134 Gautheir 135 Hsu 136 Los Angeles 137 Oliveira 138 Rio de Janeiro 139 Confidence Intervals 140 Odds Ration 141 Yu 142 Dunton 143 Fang 144 Silva 145 Pelotas 146 survey 147 Enter 148Enter 149 Sabiston & Crocker 150 Trinh 151 Oliveira --------------- ------------------------------------------------------------ --------------- ------------------------------------------------------------ ‌أ 105 1

مطلب مشابه :  پایان نامه ارشد رایگان با موضوعاوقات فراغت، عزت نفس، بهداشت و سلامت

دیدگاهتان را بنویسید